ps Het leven is het waard om geleefd te worden!
Groet, een apetrotse Peter.
[/quote]Peter MERCAMPO schreef:Uiteraard ligt een grote passie bij de om 314 lang hoog, type Dusseldorp!!. Daarnaast heb ik er nog een; te weten: :shock: TONEEL! Helaas zijn wij, als vereniging, ook slachtoffer geworden van de verklootzakking
van de maatschappij geworden. Maaruh..... luctor et emergo maw worstel en kom boven 8) Tot drie keer toe is ons onderkomen door brandstichting en vandalisme ten gronde gegaan en nu... rijst ons hufter proof onderkomen aan de horizon :D. Ik kom net terug van het zoveelste avondje klussen. Vandaag wat draden, electra, getrokken en een vloer vast geschroefd. Eerder al een vloerverwarming gemonteerd en dakbedekking aangebracht. Tijdens het klussen gingen de repetitie's gewoon door! Er verrijst iets moois!!!!!!!! Nog even en dan is onze betonnen theater bunker een feit! Een mini theater met 41 comfortabele zitplaatsen, met recht een architectonisch hoogstandje van een bevlogen clubje. Ik ben voldaan, voel mij betrokken, ben gelukkig, dat wij dit, ondanks alle tegenslagen en tegenwerking hebben weten te bewerkstelligen. Het bevestigd mij in mijn denken van als je echt wat wilt gebeurt het ook. De een haalt zijn groot rijbewijs de ander ZIET zichzelf al rondrijden in zijn camper. Het gaat natuurlijk om visualiseren en het zien
Als dat niet zo zijn geweest had ik nooit in mijn MERCAMPO rondgereden. Afijn genoeg geleuterd als je intresse hebt in mijn andere hobby: http://www.deoetarti.nl./ Wellicht dat anderen hun nevenpassies ook willen delen. Ik daag jullie uit
![]()
ps Het leven is het waard om geleefd te worden!
Groet, een apetrotse Peter.
Zal ik zeker doen Gerda! Was trouwens een mooi stuk dus ik zou je moeten kennen al zou ik je niet voor de geest kunnen halen. Je moet toch wel avontuurlijk type zijn om met zo een 4 keer 4 vw bus op pad te gaan, je wijkt zeker graag af van de gebaande padenGerda schreef:Grappig. Ik ken jullie groep. Ik heb twee voorstellingen van jullie gezien (Stand Up en een Zwoele Zomeravond). Ik heb met Angelique zelfs in een productie gestaan (Het Koekoeksnest). Doe haar, als je haar spreekt mijn lieve groeten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast