Ook nog andere hobby's, wie volgt???

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Peter MERCAMPO

Ook nog andere hobby's, wie volgt???

Bericht door Peter MERCAMPO »

Uiteraard ligt een grote passie bij de om 314 lang hoog, type Dusseldorp!! :wink: . Daarnaast heb ik er nog een; te weten: :shock: TONEEL! Helaas zijn wij, als vereniging, ook slachtoffer geworden van de verklootzakking :evil: van de maatschappij geworden. Maaruh..... luctor et emergo maw worstel en kom boven 8) Tot drie keer toe is ons onderkomen door brandstichting en vandalisme ten gronde gegaan en nu... rijst ons hufter proof onderkomen aan de horizon :D. Ik kom net terug van het zoveelste avondje klussen. Vandaag wat draden, electra, getrokken en een vloer vast geschroefd. Eerder al een vloerverwarming gemonteerd en dakbedekking aangebracht. Tijdens het klussen gingen de repetitie's gewoon door! Er verrijst iets moois!!!!!!!! Nog even en dan is onze betonnen theater bunker een feit! Een mini theater met 41 comfortabele zitplaatsen, met recht een architectonisch hoogstandje van een bevlogen clubje. Ik ben voldaan, voel mij betrokken, ben gelukkig, dat wij dit, ondanks alle tegenslagen en tegenwerking hebben weten te bewerkstelligen. Het bevestigd mij in mijn denken van als je echt wat wilt gebeurt het ook. De een haalt zijn groot rijbewijs de ander ZIET zichzelf al rondrijden in zijn camper. Het gaat natuurlijk om visualiseren en het zien :!: Als dat niet zo zijn geweest had ik nooit in mijn MERCAMPO rondgereden. Afijn genoeg geleuterd als je intresse hebt in mijn andere hobby: http://www.deoetarti.nl./ Wellicht dat anderen hun nevenpassies ook willen delen. Ik daag jullie uit :wink:

ps Het leven is het waard om geleefd te worden!

Groet, een apetrotse Peter.
Vandaag is een Kadootje
Janneman
Contacteer:

Bericht door Janneman »

Andere hobby's... teveel maar laat ik de belangrijkste noemen.

Dat is... rallycross
Vanaf mijn 11e ben ik al fanatiek sleutelaar aan van alles en nogwat. Eerst de bromfietsjes maar op m'n 13e had ik al het eerste crossautotje. Dat is daarna low-low-budget gebleven tot ik wat studies afhad en op m'n 25e ben ik gaan rallycrossen. Dat heb ik ruim 18 jaar volgehouden tot 2002, toen werd ik 2e in het Nederlands Kampioenschap. Voor mij gezien het budget het hoogst haalbare (ik ben nu eenmaal niet het commerciële wonderkind die sponsoring bij elkaar kan klatsen) en dan maar gestopt op het 'hoogtepunt'.

Daarna heb ik dieverse anderen die ik van de cross ken geholpen tijdens wedstrijden, en ben er dus wel altijd bij geweest. Dat heeft er toch toe geleid dat het weer begon te kriebelen en momenteel ben ik weer een auto aan het opbouwen. Het plan is om er een nationaal Belgisch kampioenschap (VAS) mee te gaan rijden. België heeft meer en leukere circuits dan Nederland en het is veel meer een low budget klasse. Vandaar die keuze.

Meer weten? Kijk eens op mijn oude site http://www.mracing.nl of voor wat algemenere informatie op http://www.rally-racing.nl

Afbeelding

Groetjes,
Jan
Saskia

huis

Bericht door Saskia »

Afbeelding

Mijn huis, al 21 jaar.
Afbeelding

groetjes van Saskia
joy

Bericht door joy »

sfeervol huske! :wink:
jooph

Bericht door jooph »

Hoi Saskia,

Mag ik bij jullie het buiten-schilderwerk een keer doen :shock:

Joop
KOERT
Contacteer:

Bericht door KOERT »

Afbeelding

Vechten!
Lambert
Contacteer:

Bericht door Lambert »

onze andere hobby

Afbeelding

www.geitenstal-den-bergh.nl
http://www.geitenstal-den-bergh.nl
Afbeelding
Als je geen probleem heb dan maak je er toch een
Dennis en Nancy

Bericht door Dennis en Nancy »

Ik probeer hier een beetje mee om te gaan.

Afbeelding

Het is moeilijk maar waarschijnlijk gemakkelijker dan de geit!

:lol:

Deze knuffel houd ons wel bezig.

Afbeelding

Verder had ik hobby aan de motorisch tuning van mijn Golf TDI maar ik geloof dat die nu wat aan de gare kant word. Conclusie techniek wint!

Dennis en Nancy
Janneman
Contacteer:

Bericht door Janneman »

Hmm,

Weinig hobbies die camperaars :lol:

Dan ik nog maar een keer...
Buiten het rallycrossen heb ik nog wel meer hobby's. Eentje daarvan heb ik pas ik met het actief racen (tijdelijk) ben gestopt. En dat is het bezitten van een oldtimer (bezitten is in mijn geval er met heel veel plezier aan sleutelen en er erg van genieten om ermee te rijden).

Het gaat om een Volvo 144 van 1973. gekocht met een buitenkant die al eens goed is aangepakt, maar technisch een beetje lamlendig. Inmiddels rijdt hij weer als de beste.

Groetjes,
Jan

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Janneman op 04 dec 2007, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
De Rooie Reus

rees

Bericht door De Rooie Reus »

Mijn grootste passie is de grasbaanrees die elk jaar op de 2e zondag in september gehouden wordt in ons dorp. De maaiers zijn opgevoerd en de onze hebben we na 5 maanden sleutelen, afstellen etc op een top van ongeveer 49 km/uur weten te krijgen (4 wielen aangedreven). Al mijn kracht moet ik gebruiken om het stuur vast te houden. Let op geen helmen, gordels of andere onzin, gewoon oerend hard................ :wink:

Afbeelding

Nadeel is wel dat in de grasbaanrees grote belangen omgaan en je dus niet weet wie er allemaal interesse heeft in je machine. Natuurlijk staat het apparaat altijd achter slot en grendel maar je weet nooit of er burgers rond je domein struinen om je geheimen te ontdekken. Vandaar onze bewaking die immer alert de verre omtrek van de boerderij in de gaten houdt.

Afbeelding

Groeten van
Martin :wink:
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Jeroen_Hanomaf
Contacteer:

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

mmmmm hobbies:

Ik mag graag foto's maken...:
Afbeelding
(spoorwegmuseum, vorige week, deze wordt nog gebruikt om her en der wat te verplaatsen)
Afbeelding
Op het FEHAC festival, eind oktober in Assen.

En af en toe nog eens een jeugdhobby uitoefenen...:
Afbeelding
Afbeelding
Moet alleen nog ff de compressor fixen en dan kan airbrushen, een hobby die gelinkt is aan deze.

En af en toe nog ff wat creatieven:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En tot slot natuurlijk nog mijn motorfietsen, maar daar heb ik al eens foto's van gepost. De Hanomag staat in de winter op stal, dus ik heb nu weer eens tijd voor deze winterhobbies! :)

Groetjes
Jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Peter MERCAMPO

Leuk om al die verschillende interesses te zien, ik zie hier en daar een lichte voorkeur voor het rollend rijdend en vliegend materiaal maar dat is denk ik ook niet zo gek. In elk geval zijn het vaak actieve bezigheden is het niet om de geiten op stal (of eruit) te krijgen danwel steken we de handen uit de mouwen om te bouwen of om iemand op zo een elegant mogelijke wijze neer te douwen. Ook scheuren ze op het gras en in het bos en fotograveren ze er op los.

Afbeelding

Een van mijn vorige bezigheden, is er uitgegaan wegens gezinsuitbreiding en reisplannen. Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
Saskia

Re: Ook nog andere hobby's, wie volgt???

Bericht door Saskia »

Ik hak graag in steen. Heb het mezelf geleerd, slechts éénmaal mezelf een tennisarm geslagen. (maar dat was in graniet) Tot nu toe maak ik alleen koppen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

groetjes van Saskia
Dennis en Nancy

Gisteren Snowboard les gehad bij Snowworld!

De instructeur was een zeer vitaal voor zijn 64 jaar. !!!

Dikke kans dat dit een blijvertje word. :mrgreen: .

Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "

" One Life,.. Live it "
Peter MERCAMPO

Die instructeur of het snowboarden? :D
Vandaag is een Kadootje
Dennis en Nancy

Liever het Boarden,.. Al was het een bijzonder coole opa.

Dennis

" One Life,.. Live it "
Peter MERCAMPO

Staat trouwens ook nog op mijn verlanglijstje Met de camper op de wintersport maar dan gaat mijn voorkeur uit naar de lange latten, heb er lang genoeg over gedaan om dat een beetje onder de knie te krijgen. Auwww bij het woord knie realiseer ik mij dat ik dat voorlopig wel kan vergeten, ik heb het idee dat er hier en daar wat rondzwervend puin tussenzit :( Maar het belangrijkste lukt al weer: Het koppelingspedaal intrappen :!: :wink: Alhoewel, ik ben ook dubbelklutsend thuisgekomen en dat ging best, alleen de stoplichten en voorrangswegen :cry: stoppen motor uit, in de eerste versnelling starten, gas geven en weer verder gaan :lol:
Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
Leo
Site Admin

Bericht door Leo »

Zie je wel dat een pedaalslot geen nut heeft? :twisted:
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gerda

Bericht door Gerda »

Peter MERCAMPO schreef:Uiteraard ligt een grote passie bij de om 314 lang hoog, type Dusseldorp!! :wink: . Daarnaast heb ik er nog een; te weten: :shock: TONEEL! Helaas zijn wij, als vereniging, ook slachtoffer geworden van de verklootzakking :evil: van de maatschappij geworden. Maaruh..... luctor et emergo maw worstel en kom boven 8) Tot drie keer toe is ons onderkomen door brandstichting en vandalisme ten gronde gegaan en nu... rijst ons hufter proof onderkomen aan de horizon :D. Ik kom net terug van het zoveelste avondje klussen. Vandaag wat draden, electra, getrokken en een vloer vast geschroefd. Eerder al een vloerverwarming gemonteerd en dakbedekking aangebracht. Tijdens het klussen gingen de repetitie's gewoon door! Er verrijst iets moois!!!!!!!! Nog even en dan is onze betonnen theater bunker een feit! Een mini theater met 41 comfortabele zitplaatsen, met recht een architectonisch hoogstandje van een bevlogen clubje. Ik ben voldaan, voel mij betrokken, ben gelukkig, dat wij dit, ondanks alle tegenslagen en tegenwerking hebben weten te bewerkstelligen. Het bevestigd mij in mijn denken van als je echt wat wilt gebeurt het ook. De een haalt zijn groot rijbewijs de ander ZIET zichzelf al rondrijden in zijn camper. Het gaat natuurlijk om visualiseren en het zien :!: Als dat niet zo zijn geweest had ik nooit in mijn MERCAMPO rondgereden. Afijn genoeg geleuterd als je intresse hebt in mijn andere hobby: http://www.deoetarti.nl./ Wellicht dat anderen hun nevenpassies ook willen delen. Ik daag jullie uit :wink:

ps Het leven is het waard om geleefd te worden!

Groet, een apetrotse Peter.
[/quote]

Grappig. Ik ken jullie groep. Ik heb twee voorstellingen van jullie gezien (Stand Up en een Zwoele Zomeravond). Ik heb met Angelique zelfs in een productie gestaan (Het Koekoeksnest). Doe haar, als je haar spreekt mijn lieve groeten.

Groet, Gerda
Peter MERCAMPO

Gerda schreef:Grappig. Ik ken jullie groep. Ik heb twee voorstellingen van jullie gezien (Stand Up en een Zwoele Zomeravond). Ik heb met Angelique zelfs in een productie gestaan (Het Koekoeksnest). Doe haar, als je haar spreekt mijn lieve groeten.
Zal ik zeker doen Gerda! Was trouwens een mooi stuk dus ik zou je moeten kennen al zou ik je niet voor de geest kunnen halen. Je moet toch wel avontuurlijk type zijn om met zo een 4 keer 4 vw bus op pad te gaan, je wijkt zeker graag af van de gebaande paden :lol: en geloof me ook een kleine bus went gauw en het kan altijd groter :wink:

Groet, Peter.
ps kom eens een keer beurten in ons nieuwe onderkomen, het zal je verbazen.
Vandaag is een Kadootje
Gerda

Bericht door Gerda »

Tja, die gebaande paden. Tot nu toe alleen gereisd zonder eigen vervoer. De 4x4 is wel bewust uitgekozen ja. Mijn droom is om ooit het Afrikaanse continent te doorkruisen met eigen vervoer. En tot die tijd toch minstens de Marokkaanse woestijn in met dat ding. Maar eerst maar eens kijken of het me lukt in minder avontuurlijk gebied. Ik heb er namelijk weinig tot geen verstand van. Kan nog geen lampje vervangen bij wijze van spreken. Hij wordt, als het goed is, vandaag gekeurd door de RDW om van nederlands kenteken voorzien te worden en dan hoop ik 'm over een week te hebben. Kan niet wachten!
jooph

Bericht door jooph »

Hoi Gerda,

Leuk je ook hier te "zien".

Kleiner clubje als het Camperforum, maar daarom niet minder leuk.

Joop
Dennis en Nancy

Een heel ander publiek ook,... :mrgreen:

Dennis

" One Life,.. Live it "
MB508
Contacteer:

Bericht door MB508 »

Hobby's,

Ik was een mac (Apple Macintosh) gek, ben er mee begonnen toen ik een jaar of 12 (ben van '75) was, eerst op een Atari St1024, later heel even een PC, die toen opgeblazen, en toen over naar de Mac.

Wat een feest, tot 2,5 jaar geleden had ik zeker 30 werkende Apple'tjes, dozen vol met rommel, zo denk ik er nu over dan. Wat een vriendinnetje allemaal kan doen :P
Maar had ook met de woonruimte te maken hoor!!!

Nu niet echt meer een andere hobby dan de Camper die we hebben.

Groet,

Taco (en Marielle)
MB508 OM314 1971
------------------------
Wat je niet kent weet je niet.
MB508
Contacteer:

Bericht door MB508 »

En dit was onze eerste hobby, voor de bus die we nu hebben.

Afbeelding

Ja, was, dus.....

Afbeelding

Helaas is onze 808 uit 1973, die al heel europa heeft gezien voordat we hem kochten, vorig jaar in de fik gestoken door een of andere Oetlul (excuse) hier in Apeldoorn. Ben er drie dagen ECHT ziek van geweest......

Zie hieronder het resultaat.

Afbeelding
De ochtend na de brand....

Afbeelding
Links zie je nog de kap van de geiser....

Afbeelding
Dat schuine staafie een beetje links, daar zat het stuur aan vast, je fantasie vult de rest wel in....

Voel me nog rot als ik die foto's weer zie.

Ik wens het niemand toe.

Taco
Laatst gewijzigd door MB508 op 27 mei 2008, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
MB508 OM314 1971
------------------------
Wat je niet kent weet je niet.
Plaats reactie