Voor het grijswater dacht ik aan een 100 ltr tank aan de onderzijde direct onder het keukenblok. en voor het zwartewater (vind een 'bruin'watertank wat toepasselijker

Ik heb mijn aanzuigpomp onder mijn aanrecht zitten en vraag mij af of de afstand niet te ver verwijderd is van de tank, in tekening 3, Winand zijn opstelling zit de pomp nl. vlakbij zijn schoonwater tank.
Ik vindt het eigenlijk ook zonde om de plee met schoonwater door te spoelen zijn er mensen met ervaring die het grijswater als spoelwater gebruiken? en wat voor een filtersysteem gebruik je dan? Mijn ervaring is dat grijs water ook behoorlijk kan meuren :? Chemicaliën heb ik het niet zo op, als ik ergens in een afgelegen gebied zit wil ik de mogelijkheid hebben toch te lozen zonder schade aan te brengen.
Dan nog een vraag over de watertanks zelf, mn de schoonwatertanks, moet het inspectie gat altijd naar boven gericht zijn? of zijn ze er ook die je naar beneden of opzij kan richten? of stel ik nu een hele domme vraag? Ik zou het zo zonde vinden om voor een inspectie luik een gat in mijn vloer te moeten zagen en om nou de tank er telkens onder vandaan te moeten schroeven is ook weer zo wat.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik de aanzuiging ga regelen van de binnentank en de ondertank. wellicht zijn er mensen die hier al eens mee bezig zijn geweest.
Groet Peter
ps Winand, ik hoop niet dat jij het erg vindt dat ik je werk gejat en enigszins veruïneerd heb.