Hierbij stel ik ons even voor. Wij zijn Annebeth en Peter.
Sinds een kleine 2 maanden hebben wij een andere camper. We hebben eerst een 206D pritschewagen gehad die was verbouwd tot camper. Laadbak eraf, caravan erop. Super lelijk ding om te zien! (qua vorm). Maar wel een enorm aaibaarheidsgehalte. Vele opgestoken duimen onderweg. Gekocht via Ebay in Duitsland, voor 650 euro. Daar hebben we toch nog aardig wat weekendjes mee rond getoerd. Duitsland, en de Ardennen. Alleen tijdens de zomer vakantie ging het fout in de Franse Alpen. Koppeling kapot! Met veel pijn en moeite naar mijn vader gereden, die in de provence woont. Koppeling zo goed als het ging gemaakt, en later weer terug naar Holland. Onderweg viel af en toe ook de remdruk weg :shock: . Ze waren echt bang bij het tolpoortje

Jullie zullen begrijpen, we zijn erg blij. Sinds we hem hebben, zijn er al aardig wat uurtjes ingestoken. Bankjes opnieuw bekleed, de gehele buitenkant geverfd, nieuwe gordijen, en een nieuwe novilon vloer. Bij sommige dingen heb ik toch wel wat hulp nodig. Ik lees dit forum al veel langer, maar had me nog nooit ingeschreven. Nu is dat een mooi moment.
Tot nu toe veel handige tips, en ideetjes gekregen via dit forum. Nu hebben we geen dubbellucht, en is het geen zelfbouw. Maar het is een oudje, en daar moet je toch altijd wat aan doen.
Ik zal proberen een foto te plaatsen, van de status van onze trots. Hij was wit trouwens.
Groeten Peter en Annebeth.