Niet echt een grapje.
Alle typen motoren & onderdelen die hier niet meer in productie zijn, worden daar nog gemaakt.
Niet zelden worden daarvoor de originele mallen gebruikt, óf men produceert in licentie.
De tijd dat China uitsluitend rotzooi afleverde ligt al een tijdje achter ons.
Kijk niet vreemd op als zo'n krukas precies aan dezelfde specificaties voldoet als een Duits fabrikaat.
Sterker nog, kijk niet vreemd op wanneer jouw duurbetaalde "degelijk Duitse" krukas made in China is.
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Zeker niet! Ik zie de schepen waarmee dat spul hier naar toe komt steeds groter (héél groot) en meer worden!
Foute ontwikkeling, maar ik eet er ook van :oops: , dus probeer ik de humor er van te zien... :|
in kuala lumpur zag ik een schoolbusje tata dusseldorfer staan, op het moment dat ik er een foto van maakte stapte de bestuurder uit, trapte een deuk in ze deur en zei dat het een oud rot ding was!
ja vooral omdat ze in "india" geen 314 gebruiken maar een 616 (de Ssangyong motor) en ze rottige 352 motoren maken. afijn al die (goede) dingen komen tegenwoordig uit "BRAZIL" , (pistons from ipanima) whispering gently
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Met de gebroeders Tata hoeven we helemaal geen medelijden te hebben... Welk familiebedrijf kan Corus, eigenaar van o.a. de Nederlandse Hoogovens, gewoon even opkopen?
Overigens reden in de jaren '60 al Tata Kurzhaubers in alle uithoeken van India en Nepal en ik twijfel er niet aan of de meeste daarvan rijden daar nog steeds rond!
Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.