Vrouw/vriendin en kampeerauto...?!
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Vrouw/vriendin en kampeerauto...?!
Gewoon nieuwschierig, daarom i.p.v. een normaal draadje een nieuwerwets Referendum. :D
Het lijkt wel of ik elke keer als ik een leuk meisje ontmoet en er iets begint te bloeien er 'ruzie' komt om vakantie. (zo erg als ruzie is het nou ook weer niet, vandaar de aanhalingstekens)
Het vakantie-idee van mijn gemiddelde vrouwelijke leeftijdgenoten lijkt vooral te bestaan uit vakantiehuisjes, Salou, Turkije, bungalowparken etc. Het avontuur en onzekere is dus ver te zoeken, alles moet op safe en van te voren vast staan. En dat is nou juist NIET mijn idee van vakantie. Ik ben trouwens 26.
Ik wil gewoon lekker met de camper weg, 's ochtends niet wetende waar ik 's avonds aankom, etc, nou na, het kampeerwagengevoel zeg maar.
Tuurlijk gezellig stappen, doorzakken en gek doen in een stad waar je dan toch bent enzo, maar het idee van 'kampeerwagen' lijkt wel af te schrikken ofzo en er wordt 9 van 10 keer meteen aan 65+ en VUT gedacht.
Ik ben wel nieuwschierig hoe dat bij de stellen van onze club gaat of gegaan is; aan het haar meegesleurd de bus in, of samen iets gekocht?
Groetjes
Jeroen
PS natuurlijk weet ik ook wel dat niet iedereen hetzelfde is. Ik zal tot nu toe wel steeds de verkeerde tegengekomen zijn!
Het lijkt wel of ik elke keer als ik een leuk meisje ontmoet en er iets begint te bloeien er 'ruzie' komt om vakantie. (zo erg als ruzie is het nou ook weer niet, vandaar de aanhalingstekens)
Het vakantie-idee van mijn gemiddelde vrouwelijke leeftijdgenoten lijkt vooral te bestaan uit vakantiehuisjes, Salou, Turkije, bungalowparken etc. Het avontuur en onzekere is dus ver te zoeken, alles moet op safe en van te voren vast staan. En dat is nou juist NIET mijn idee van vakantie. Ik ben trouwens 26.
Ik wil gewoon lekker met de camper weg, 's ochtends niet wetende waar ik 's avonds aankom, etc, nou na, het kampeerwagengevoel zeg maar.
Tuurlijk gezellig stappen, doorzakken en gek doen in een stad waar je dan toch bent enzo, maar het idee van 'kampeerwagen' lijkt wel af te schrikken ofzo en er wordt 9 van 10 keer meteen aan 65+ en VUT gedacht.
Ik ben wel nieuwschierig hoe dat bij de stellen van onze club gaat of gegaan is; aan het haar meegesleurd de bus in, of samen iets gekocht?
Groetjes
Jeroen
PS natuurlijk weet ik ook wel dat niet iedereen hetzelfde is. Ik zal tot nu toe wel steeds de verkeerde tegengekomen zijn!
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
- L1
- Contacteer:
Jeroen,
ik zou je graag willen helpen met dit probleem maar ik heb in deze (gelukkig) geen ervaring.
Een paar suggesties.
Misschien de Hanomag voor een jaartje onder de hooiberg verstoppen , trouwen en ze dan enthousiast maken.
Een nieuwe rubriek in de Uitlaatklep, heer met Hanomag zoekt..........
In ieder geval de Hanomag niet inleveren voor Salou
Leen
ik zou je graag willen helpen met dit probleem maar ik heb in deze (gelukkig) geen ervaring.
Een paar suggesties.
Misschien de Hanomag voor een jaartje onder de hooiberg verstoppen , trouwen en ze dan enthousiast maken.
Een nieuwe rubriek in de Uitlaatklep, heer met Hanomag zoekt..........

In ieder geval de Hanomag niet inleveren voor Salou
Leen
- Saskia
samen
De bus is echt iets van ons samen, en dat is het van het begin af aan. Nu een jaartje geleden vielen we er allebei op en konden we hem kopen. Daarvoor hadden we één keer een reis gemaakt met een 508 open bak, van Turkije naar Nederland. Toen is de liefde begonnen. (voor dat type auto, wij gingen toen al acht jaar met elkaar) Het plannen en verbouwen, het reizen ermee, het kletsen erover, het is allemaal leuk. Wij zijn 43 en 46 en we denken dit nog heel lang vol te houden.
Ik snap die vriendinnen van jou niet, want wat is er nou romantischer dan samen met zo'n stoere bak rond te trekken?
Groetjes van Saskia
Ik snap die vriendinnen van jou niet, want wat is er nou romantischer dan samen met zo'n stoere bak rond te trekken?

Groetjes van Saskia
-
- Contacteer:
Hoi Jeroen...
de dames willen kennelijk alleen maar luxe... Een beetje avontuur en zelf nadenken is er kennelijk niet meer bij.
En dat snap ik eerlijk gezegd niet :shock:
Bij ons niets liever dan kamperen of met de camper erop uit.. en dat blijft ook zo!
Onze Düdo, bijgenaamd de Bereboot, hebben we samen gekocht en zijn er samen gek op.
Onze liefde voor campers is begonnen met een gehuurde Fiat, waar we een maand mee door Scandinavië zijn getrokken en sindsdien is het blijven kriebelen...
Succes met de zoektocht naar een WoMo-chick!! :mrgreen:
Ron
de dames willen kennelijk alleen maar luxe... Een beetje avontuur en zelf nadenken is er kennelijk niet meer bij.
En dat snap ik eerlijk gezegd niet :shock:
Bij ons niets liever dan kamperen of met de camper erop uit.. en dat blijft ook zo!
Onze Düdo, bijgenaamd de Bereboot, hebben we samen gekocht en zijn er samen gek op.
Onze liefde voor campers is begonnen met een gehuurde Fiat, waar we een maand mee door Scandinavië zijn getrokken en sindsdien is het blijven kriebelen...
Succes met de zoektocht naar een WoMo-chick!! :mrgreen:
Ron
- Berthil
Wij waren al later aan het sparen voor een camper (zo'n tuppeware ding).
Echter afgelopen zomer hadden we een aantal mensen ontmoet met een oude camper.
Toen begon het (vooral bij mij) te kriebelen.
Op internet zoeken e.d. naar oude campers.
En wat bleek van het geld wat we tot nu toe gespaard hadden konden we al een oude kopen.
Echter dan moet er nog wel wat aan geklust worden.
Mijn vrouw (Lucienne) vond een camper wel leuk, maar dat elk vrij uurtje in de camper ging zitten vond ze minder.
Vrouwen zeggen vaak mannen kunnen maar aan een ding denken. Dat dacht Lucienne ook, ik kon alleen nog maar aan de camper denken.
Toen vond ze het minder leuk, echter toen het vorm begon te krijgen en bijna klaar was werd ze enthousiast. Ze ging kleuren uit zoeken voor de kussens de vloer bedekking werd uitgezocht, ze ging dingetjes kopen voor in de camper.
Nu zijn we razend trots op onze 508 helemaal naar onze eigen smaak ingericht.
En nu zelfs mijn schoonmoeder is razend enhousiast.
Nu moet ik geloof ik oppassen.
Groeten Berthil.
Echter afgelopen zomer hadden we een aantal mensen ontmoet met een oude camper.
Toen begon het (vooral bij mij) te kriebelen.
Op internet zoeken e.d. naar oude campers.
En wat bleek van het geld wat we tot nu toe gespaard hadden konden we al een oude kopen.
Echter dan moet er nog wel wat aan geklust worden.
Mijn vrouw (Lucienne) vond een camper wel leuk, maar dat elk vrij uurtje in de camper ging zitten vond ze minder.
Vrouwen zeggen vaak mannen kunnen maar aan een ding denken. Dat dacht Lucienne ook, ik kon alleen nog maar aan de camper denken.
Toen vond ze het minder leuk, echter toen het vorm begon te krijgen en bijna klaar was werd ze enthousiast. Ze ging kleuren uit zoeken voor de kussens de vloer bedekking werd uitgezocht, ze ging dingetjes kopen voor in de camper.
Nu zijn we razend trots op onze 508 helemaal naar onze eigen smaak ingericht.
En nu zelfs mijn schoonmoeder is razend enhousiast.
Nu moet ik geloof ik oppassen.
Groeten Berthil.
-
Vrouwen en campers
Wij hebben al een aantal jaren onze 409 en zouden niet anders meer willen!! Het is zelfs zo dat we "strijden" wie er achter het stuur mag zitten.
Al ide vakanties in zomerhuisjes, hotels en noem maar op is
niets voor ons.
We hopen nog heel lang op pad te mogen gaan met onze campeR.
Groetjes Theo en Juleke
Al ide vakanties in zomerhuisjes, hotels en noem maar op is
niets voor ons.
We hopen nog heel lang op pad te mogen gaan met onze campeR.
Groetjes Theo en Juleke
Haha... :~)
Ik ben in dit geval de vriendin en de bus is van mij.
M'n vriend is helaas nog niet zo enthousiast...
Hij heeft al eens eerder een 508 gehad (voor mijn tijd) en van hem hoeft het klussen niet meer zo nodig. :~(
Ik droom al jaren van zo'n bus en heb ook al een aardig tijdje de wens om autotechniek te leren.
Dus een paar maanden geleden de mooiste bus gekocht die je ooit hebt gezien :~)
Veel aan het lezen op het forum, van Ernst een stapel autotechniekboekjes te leen en de overal is al aardig zwart. :~)
De bus is helaas nog niet rijklaar en ik heb eigenlijk de stille hoop dat Frank na het eerste weekendje weg, wel weer enthousiast wordt.
Tot die tijd moet ik het alleen doen en dat is eigenlijk ook best leuk (vooral leerzaam).
Ik ben in dit geval de vriendin en de bus is van mij.
M'n vriend is helaas nog niet zo enthousiast...
Hij heeft al eens eerder een 508 gehad (voor mijn tijd) en van hem hoeft het klussen niet meer zo nodig. :~(
Ik droom al jaren van zo'n bus en heb ook al een aardig tijdje de wens om autotechniek te leren.
Dus een paar maanden geleden de mooiste bus gekocht die je ooit hebt gezien :~)
Veel aan het lezen op het forum, van Ernst een stapel autotechniekboekjes te leen en de overal is al aardig zwart. :~)
De bus is helaas nog niet rijklaar en ik heb eigenlijk de stille hoop dat Frank na het eerste weekendje weg, wel weer enthousiast wordt.
Tot die tijd moet ik het alleen doen en dat is eigenlijk ook best leuk (vooral leerzaam).
Wij waren op zoek naar een kleinere camper (we hadden een Concorde 620 XT)toen we opeens een 508 zagen staan. We waren er allebei helemaal weg van en hebben deze dan ook gekocht. Inmiddels hebben de onze bus al 5 jaar en 60000 km. Veel plezier mee.
Suus (mijn vrouw) zegt dat ze zo gek is op onze bus, omdat ze op oude dingen valt en daarom ook mij heeft 'genomen' :?
Suus (mijn vrouw) zegt dat ze zo gek is op onze bus, omdat ze op oude dingen valt en daarom ook mij heeft 'genomen' :?
- Sylvia
- Contacteer:
Ha Jeroen,
Jij schreef:
Volgens mij is het net zo iets als "boer zoekt vrouw". Voor een boer is z'n boerenbedrijf het belangrijkste, dus zoekt-ie een vrouw die dat ook leuk vindt en de beperkingen van zijn leven kan accepteren. Jij vindt je Hanomag en het vrij en ongepland kamperen heel belangrijk. Dus moet je een kampeermeisje zoeken dat van onverwachte dingen houdt, op een treffen voor oude kampeerbussen bijvoorbeeld of een muziekfestival of zo. En daarna kijken of ze ook van stappen houdt ....
Jammer dat de Klep net naar de drukker is, anders zouden we een contactadvertentie voor je hebben opgenomen.
Sylvia (in haar rol van Lieve Lita )
Jij schreef:
Volgens mij is het net zo iets als "boer zoekt vrouw". Voor een boer is z'n boerenbedrijf het belangrijkste, dus zoekt-ie een vrouw die dat ook leuk vindt en de beperkingen van zijn leven kan accepteren. Jij vindt je Hanomag en het vrij en ongepland kamperen heel belangrijk. Dus moet je een kampeermeisje zoeken dat van onverwachte dingen houdt, op een treffen voor oude kampeerbussen bijvoorbeeld of een muziekfestival of zo. En daarna kijken of ze ook van stappen houdt ....
Jammer dat de Klep net naar de drukker is, anders zouden we een contactadvertentie voor je hebben opgenomen.

Sylvia (in haar rol van Lieve Lita )
- Joost
Wij waren op zoek naar een bus waar we met z'n zevenen mee op pad kunnen, in plaats van op pad gaan met twee personenauto (en dan nog te weinig ruimte hebben).
Toen ik een MB ter sprake bracht was Gerda meteen enthousiast maar kwam ook meteen met wat voorwaarden: zij betaalt de aankoop en ik de belasting en verzekering (best lekker met een oldtimer), zij wil alleen het interieur ontwerpen en (mee)bouwen (onderhoud is mijn pakkie aan) en we moeten met de bus minimaal vijf keer per jaar met z'n tweeen op pad (en da's echt "moeten"
)
Heerlijk, zo'n hobby met z'n tweeen.
Joost (en Gerda natuurlijk)
Toen ik een MB ter sprake bracht was Gerda meteen enthousiast maar kwam ook meteen met wat voorwaarden: zij betaalt de aankoop en ik de belasting en verzekering (best lekker met een oldtimer), zij wil alleen het interieur ontwerpen en (mee)bouwen (onderhoud is mijn pakkie aan) en we moeten met de bus minimaal vijf keer per jaar met z'n tweeen op pad (en da's echt "moeten"

Heerlijk, zo'n hobby met z'n tweeen.
Joost (en Gerda natuurlijk)
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Leuk al die reacties!
Lambert is zo te zien niet alleen meer, er zijn inmiddels 2 stemmers. :( (en die 2e was ik niet)
Een contactadvertentie in het blad; da's wel een lollig idee trouwens! Misschien heeft iemand nog een leuke dochter of kennis in de aanbieding of zijn er nog meer van het type 'zeerover', kan meteen mooi meehelpen met opknappen, hehe. ;) Of Ben moet nog iemand kunnen opduiken... ;)
Ik heb n.a.v. een clubweekend (volgens mij de laatste keer dat ik zonder bus was, voorjaar 2004) wel eens een date gehad, werd ik zelf een paar dagen later gebeld, bleek dat ik een stille aanbidster had! Is helaas niks geworden, anders had ik dit draadje niet geopend. Ben met haar overigens nog naar Slagharen geweest, maar toen was het al officieel uit. (bij sommige mensen betekent dat meteen ruzie, bij mij niet)
Het zal mogelijk ook wel iets te maken hebben met het feit dat mijn busje nou niet één van de fraaiste binnen de club is, maar daar moet je toch doorheen kunnen kijken denk ik.
Het is trouwens nu ook niet zo dat het meteen een 'breek'punt is of iemand van camperen en vrije vakanties houdt, maar 't zou gewoon erg leuk zijn.
Groetjes
Jeroen
Lambert is zo te zien niet alleen meer, er zijn inmiddels 2 stemmers. :( (en die 2e was ik niet)
Een contactadvertentie in het blad; da's wel een lollig idee trouwens! Misschien heeft iemand nog een leuke dochter of kennis in de aanbieding of zijn er nog meer van het type 'zeerover', kan meteen mooi meehelpen met opknappen, hehe. ;) Of Ben moet nog iemand kunnen opduiken... ;)
Ik heb n.a.v. een clubweekend (volgens mij de laatste keer dat ik zonder bus was, voorjaar 2004) wel eens een date gehad, werd ik zelf een paar dagen later gebeld, bleek dat ik een stille aanbidster had! Is helaas niks geworden, anders had ik dit draadje niet geopend. Ben met haar overigens nog naar Slagharen geweest, maar toen was het al officieel uit. (bij sommige mensen betekent dat meteen ruzie, bij mij niet)
Het zal mogelijk ook wel iets te maken hebben met het feit dat mijn busje nou niet één van de fraaiste binnen de club is, maar daar moet je toch doorheen kunnen kijken denk ik.
Het is trouwens nu ook niet zo dat het meteen een 'breek'punt is of iemand van camperen en vrije vakanties houdt, maar 't zou gewoon erg leuk zijn.
Groetjes
Jeroen
Nee, dat was ik, helaas...Jeroen_Hanomaf schreef:Lambert is zo te zien niet alleen meer, er zijn inmiddels 2 stemmers. :( (en die 2e was ik niet)
Dat was de meest kloppende mogelijkheid voor mij om te kiezen.
Haha... :~)Jeroen schreef:Misschien heeft iemand nog een leuke dochter of kennis in de aanbieding of zijn er nog meer van het type 'zeerover',
Gezocht: leuke meid, type zeerover.
't is dat ik al bezet ben, anders zou ik direct reageren. :~)
Da's ook een kwestie van smaak toch? De één houdt meer van een "tupperware" camper, dan ander meer van een zeeroversbus.Jeroen schreef:Het zal mogelijk ook wel iets te maken hebben met het feit dat mijn busje nou niet één van de fraaiste binnen de club is, maar daar moet je toch doorheen kunnen kijken denk ik.
En alles daar tussenin. Juist handig om de juiste types aan te trekken. :~)
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Hahahaha! Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor! Hoe oud ben je? ;)zeerover schreef: Haha... :~)
Gezocht: leuke meid, type zeerover.
't is dat ik al bezet ben, anders zou ik direct reageren. :~)
Dat klopt ook wel weer; je selecteert al aan de hand van de wagen.Da's ook een kwestie van smaak toch? De één houdt meer van een "tupperware" camper, de ander meer van een zeeroversbus.
En alles daar tussenin. Juist handig om de juiste types aan te trekken. :~)
Dat zie ik op kleine schaal al op campings en overnachtinsplekken ook, sommige mensen lopen met een boog om je heen, anderen zijn niet bij die bus weg te slaan en vinden het helemaal geweldig dat ik in m'n uppie met dat ding op vakantie ben. Met de eerste groep ben ik zelf meestal ook gauw uitgepraat, met de 2e groep is het meestal beregezellig!
Is wel wat decadent trouwens, een camper van ruim 6,5 meter en 2,20 breed (kan dus 5 man in!) voor alleen mijzelf...!
Ik heb trouwens wel eens een advertentie voor een reisgeno(o)t(e) op reisgenoten.nl of .net ofzoiets gezet, die heb ik nog 2x aan moeten passen:
-er reageerden alleen maar homo's die dachten dat mijn camper het een uitbreiding van die parkeerplaatsen van Nederland Undercover was;
-er reageerden vrouwen van 40+ omdat ik m'n leeftijd er vergeten bij was te zetten die toch iets andere ideeën van vakantie hadden als ik.
Uiteindelijk wel iets met een meisje afgesproken, maar dat was zo'n arrogante betweter dat dat ook niet doorging. Ze had toen net haar rijbewijs, wist alles beter, had een auto met deuken en wilde meteen met m'n bus gaan rijden, dat dacht ik niet... Tot zover internet-reisgenoten! :?
Groetjes
Jeroen
:~) Vraag me af hoe het komt dat het niet altijd goed gaat met die relaties van jou, ligt dat aan de bus of aan hoe jij je uit drukt? :~)Jeroen_Hanomaf schreef:Uiteindelijk wel iets met een meisje afgesproken, maar dat was zo'n arrogante betweter ....
Misschien moet Sylvia nog wat lieve-lia-advies geven. :~)
- berriaaf
Jeroen
Bij ons is het vanaf dat wij verkering kregen , en met de tent gingen kamperen duidelijk zoveel mogelijk zien in drie weken, dus dat werd veel rijden en iedere avond op een andre plek de tent op zetten,
Dat is natuurlijk jaren later wel iets anders geworden we bleven wat langer op een plek staan soms wel 3 nachten !!,
En later toen wij een Caravan hadden ging het gewoon zo verder
Maar met de Camper & Bus wers alles weer anders , bijna iedere nacht weer op een andre plek overnachten,
Ria maakt de plannen voor de volgende dag, want wij hebben eigenlijk nooit een vast plan van waar wij naar toe gaan.
Maar even over je vriendinnen er zijn ook wel camper treffens voor alleenstaanden en die willen wel met een Camper weg, misschien is dat een tip
Bertus
P,S Op elk potje past een dekseltje
Bij ons is het vanaf dat wij verkering kregen , en met de tent gingen kamperen duidelijk zoveel mogelijk zien in drie weken, dus dat werd veel rijden en iedere avond op een andre plek de tent op zetten,
Dat is natuurlijk jaren later wel iets anders geworden we bleven wat langer op een plek staan soms wel 3 nachten !!,
En later toen wij een Caravan hadden ging het gewoon zo verder
Maar met de Camper & Bus wers alles weer anders , bijna iedere nacht weer op een andre plek overnachten,
Ria maakt de plannen voor de volgende dag, want wij hebben eigenlijk nooit een vast plan van waar wij naar toe gaan.
Maar even over je vriendinnen er zijn ook wel camper treffens voor alleenstaanden en die willen wel met een Camper weg, misschien is dat een tip
Bertus
P,S Op elk potje past een dekseltje
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
- KWF-704
hey ik kan niet meer stemmen op de pol
ik had toch voor nr 1 gekozen
toen wij de camper gingen halen en thuis gezellig na zaten te praten viel onze zoon op zijn nieuwe bedje in slaap toen zijn we ook maar slaap spullen gaan halen en zijn de bus van dag 1 ingeslapen
Daarna gingen we voor 1 weekeinde naar een camping en zijn 3 maanden in de bus blijven wonen ik kreeg mijn vrouwtje niet meer naar huis;
daar ik de enige ben met een C rijbewijs en m, n vrouwtje helaas een zeer slechte rug heeft is ze gedwongen bij lange ritten het bed op te zoeken (een van de redenen waarom we de camper gekocht hebben)
dus zit ik net als lambert veel alleen maar dit wil niet zeggen dat ik me eenzaam voel we zijn toch maar lekker met ons gedrietjes op stap
groetjes van johan manuela jonathan
ik had toch voor nr 1 gekozen
toen wij de camper gingen halen en thuis gezellig na zaten te praten viel onze zoon op zijn nieuwe bedje in slaap toen zijn we ook maar slaap spullen gaan halen en zijn de bus van dag 1 ingeslapen
Daarna gingen we voor 1 weekeinde naar een camping en zijn 3 maanden in de bus blijven wonen ik kreeg mijn vrouwtje niet meer naar huis;
daar ik de enige ben met een C rijbewijs en m, n vrouwtje helaas een zeer slechte rug heeft is ze gedwongen bij lange ritten het bed op te zoeken (een van de redenen waarom we de camper gekocht hebben)
dus zit ik net als lambert veel alleen maar dit wil niet zeggen dat ik me eenzaam voel we zijn toch maar lekker met ons gedrietjes op stap
groetjes van johan manuela jonathan
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Sja, misschien wel ~ ik weet inderdaad van mezelf dat ik soms wat vreemd uit de hoek kan komen, maar dit was echt een irritant meisje, beetje Paris Hilton-achtig, had als je iets vertelde hetzelfde gehad, maar dan net effe erger. En mensen binnen 2 minuten een stempel geven is echt totaal niet mijn stijl. Maar goed, we drijven af... ;)zeerover schreef: :~) Vraag me af hoe het komt dat het niet altijd goed gaat met die relaties van jou, ligt dat aan de bus of aan hoe jij je uit drukt? :~)
Misschien moet Sylvia nog wat lieve-lia-advies geven. :~)
Johan, net nog even zelf geprobeerd, maar nu werkt het bij mij wel. Misschien nog eens doen, of krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
Groetjes
Jeroen
(nog een paar daagjes en dan vertrek ik naar Maleisië)
- berriaaf
Vrouw/vriendin staat boven het thema
Is er iemanfd bij Dubbellucht die zo gelukkig is en ze alle twee in de Camper kan krijgen een vrouw en een vriendin
Die moet dan wel heel gelukkig of juist ongelukkig zijn, heb je nog geen vrij in het weekeinde, heb je overdag maar eenbaas , heb je in het weekeinde twee bazen
Bertus
Is er iemanfd bij Dubbellucht die zo gelukkig is en ze alle twee in de Camper kan krijgen een vrouw en een vriendin
Die moet dan wel heel gelukkig of juist ongelukkig zijn, heb je nog geen vrij in het weekeinde, heb je overdag maar eenbaas , heb je in het weekeinde twee bazen
Bertus
- Joost
Ja Bertus,
Als ik m'n vriendin even mijn vrouw noem en haar zus (die met haar kinderen mee op pad gaan) mijn/een vriendin, dan lukt dat. Maar volgens mij bedoel je dat niet
En met beide slapen in de bus is maar één keer gebeurd ('s avonds laat op weg na huis lag iedereen te maffen behalve... de chauffeur (gezellig, zo'n bus).
Joost
Als ik m'n vriendin even mijn vrouw noem en haar zus (die met haar kinderen mee op pad gaan) mijn/een vriendin, dan lukt dat. Maar volgens mij bedoel je dat niet

En met beide slapen in de bus is maar één keer gebeurd ('s avonds laat op weg na huis lag iedereen te maffen behalve... de chauffeur (gezellig, zo'n bus).
Joost
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Weer even een toevoeging aan dit inmiddels al oudere draadje...
Waar het internet al niet goed voor is. Ik heb het al eens eerder zo geprobeerd (is weer eens wat anders) zonder succes. Ik was van mening dat dat min-of-meer blind daten niet zo aan mij besteed was, maar....
Als ik begin augustus terug ben uit Maleisië heb ik een date met een dame van mijn leeftijd...:
-waarmee het door telefoon en mail op allerlei vlakken enorm goed klikt;
-vlakbij woont;
-gek is van reizen, en dan bedoel ik niet georganiseerde groepsreizen in luxe hotels;
-het leuk vindt achterop de motor te gaan
-etc etc.
Dus... ben benieuwd! Laat die advertentie in de Uitlaatklep nog maar even zitten, hoewel dat ook een lollig idee was! ;)
Groetjes
Jeroen
Waar het internet al niet goed voor is. Ik heb het al eens eerder zo geprobeerd (is weer eens wat anders) zonder succes. Ik was van mening dat dat min-of-meer blind daten niet zo aan mij besteed was, maar....
Als ik begin augustus terug ben uit Maleisië heb ik een date met een dame van mijn leeftijd...:
-waarmee het door telefoon en mail op allerlei vlakken enorm goed klikt;
-vlakbij woont;
-gek is van reizen, en dan bedoel ik niet georganiseerde groepsreizen in luxe hotels;
-het leuk vindt achterop de motor te gaan
-etc etc.
Dus... ben benieuwd! Laat die advertentie in de Uitlaatklep nog maar even zitten, hoewel dat ook een lollig idee was! ;)
Groetjes
Jeroen
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Het Hanomag-dekseltje heeft linkse schroefdraad denk ik!Ben schreef:Denk je werkelijk Bertus dat dat ook op gaat voor een Hanomag dekseltje?berriaaf schreef:P,S Op elk potje past een dekseltje
Groeten Ben
Groetjes
Jeroen
- berriaaf
Jeroen
Links of rechts schroefdraad wat maakt het uit, zoek nou toch eerst dat dekseltje wat bij jou past, en met je beide benen op de gron blijft staan
Bertus
Links of rechts schroefdraad wat maakt het uit, zoek nou toch eerst dat dekseltje wat bij jou past, en met je beide benen op de gron blijft staan
Bertus