Wil wat plaatjes gaan plakken en hij flikkert mij er weer uit!
Wij zijn in elk geval al drie weken op pad, wel leuk hè, en dat in de rubriek stilstaan :mrgreen:
Hier dan onze eerste overnachtingsplaats

Wij hebben tijdens onze eerste echte reisdag eerst 1500 meter afgelegd naar het centrum van het prachtige dorp Laren, daar de bus geparkeerd en poffertjes wezen eten met mijn ouders en vervolgens 1000 meter afgelegd naar de eerste officiële gratis gop!
De eerste meters zijn afgelegd :mrgreen: ( overigens een hele mooie plek aan de rand van het bos waar je hond het hele jaar door los mag lopen en ... als ik thuis ben een bak koffie/bad/douche voorhanden maaruh.. voorlopig effu niet dus!)
Nadat wij bij Kees langs zijn geweest ( nog bedankt voor de info en wellicht treffen wij ons nog in roemenië)op een keurige (betaalde plaats) overnacht. Het downloaden van gop's liet ons vanaf hier in de steek, kut garmin! maar eigenlijk ook wel prima wij hebben het jaren lang zonder gedaan en zijn ook overal gekomen, en zonder kom je wel eens op bijzondere plekken.

Verder op in duitsland in een keer KLAPERDEBANG!

Toch maar even de band verwisselen en meteen bij de mensen voor de deur overnacht

Mijn geduld werd danig op de proef gesteld mijn jongste zoon vond de doppen doos dermate interessant dat hij er met de inhoud vandoor ging, geen dop meer te bekennen :twisted:
Uiteindelijk kwamen wij erachter, na eerst twee uur het grasveld en de omgeving te hebben uitgekamd, dat hij de volledige inhoud in de achterdeuren had gegooid :mrgreen:
De duitse Alpen zijn bereikt! Een collega bereid gevonden om mijn twee reserve (oude voorbanden) op te sturen naar een adres in Oostenrijk daar gaan wij naar toe, nadat de was droog is!

Noodgedwongen een weekje op deze camping vertoeft

Maar was geen straf, het uitzicht was fenomenaal

Ik ga nu maar gauw een en ander bevestigen mijn accu is bijna leeg, wij staan op dit moment in Dubrovnik voor een kleine break! De camping hier heeft internet, maar alleen vlak bij de receptie, dacht ga het toch nog even bij de bus proberen en jawel hoor... gewoon een onbeveiligd netwerk om de hoek :D
Met oprechte vakantie groet :mrgreen:
Pjotr and his mossels on the move!