Gas blijft hangen van OM314: welke veer?

Graag het type motor waarover het gaat vermelden!
Plaats reactie
cornepol

Gas blijft hangen van OM314: welke veer?

Bericht door cornepol »

Hoi,

Het gas van mijn OM314 motor blijft hangen. Ik heb het nu met een stuk binnenband weer gerepareerd, maar ik wil even een originele veer bestellen. Wie weet welke veer ik moet hebben?

Doei,
Corné
Peter MERCAMPO

Re: Gas blijft hangen van OM314: welke veer?

Bericht door Peter MERCAMPO »

Ik zou even met Kooij MB bedrijfswagens in Amersfoort bellen, maar volgens mij heten ze tegenwoordig 'Stern'. Dubbellucht leden krijgen hier ook korting en worden een stuk beter geholpen als bij het 'nare' bedrijfswagencentrum Pordon H'sum, maar hier spreek ik voor mijzelf!
Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
Frank.fjph

Bericht door Frank.fjph »

Elke dealer heeft ze wel, ikben onderweg naar Drente,langs MB dealer in Apeldoorn geweest, die hadden er een of hebben hem gemaakt van standaard veermateriaal.

Frank
Arnold Smeets

Bericht door Arnold Smeets »

Bij MB Amersfoort kun je inderdaad perfect terecht voor onderdelen, Bob van Willigenburg weet helemaal waarover hij het heeft.
In de werkplaats zijn ze niet gek op onze auto's, ik ga naar Harry van de Kraats in Nijkerk voor mijn onderhoud. Ook vanuit Huizen goed bereikbaar. Als je liever naar Noord-Holland gaat kun je bij Jan Stolp ("de Kogge) in Hem perfect terecht en als je lid bent van Dubbellucht staan er op hun website nog meer adressen. Beide genoemde heren zijn graag bereid hun kennis te delen en dat helpt weer om een keertje pech onderweg zelf (al dan niet provisorisch) op te lossen.

Groet,

Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
Plaats reactie