Je andere Hobby

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
Dennis en Nancy

Je andere Hobby

Bericht door Dennis en Nancy »

Ik vind het altijd interessant wat andere mensen voor hobby's en creatieve ativiteiten hebben.

Ik heb buiten de 406D een aantal hobby's of zaken die mijn interesse hebben. Ik doe aan schietsport,.... Ik ben in het bezit van een sportverlof wat inhoud dat ik op het moment 3 wapen bezit. alle 3 van Smith&Wesson. Een kleinkaliber .22lr en 2 grootkalibers, een .357 magnum revolver en een 10mm auto pistool.

Mijn VW golf heeft een zware tuning achter de rug en aan die auto heb ik veel plezier. De Golf voldoet precies aan wensen qua vermogen en comfort. Audio, clifford alarm, eberspaecher standkachel, verstuivers, chip, inlaat modificatie etc zijn ingebouwd.

Verder heb ik een passie voor horloges met automatische uurwerken. Ik heb er 3 waarvan 1 word gedragen door mijn vader. Een Marcello met een valjoux uurwerk was mijn eerste, een Pequignet (ETA uurwerk) omdat die bij de trouwring past en sinds kort een Zenith.

Ik wil ook nog wel een graag de BBQ aanmaken voor een gezellig avondje,....

Groeten Dennis
L1
Contacteer:

Re: Je andere Hobby

Bericht door L1 »

cowboydennis schreef:,.... Ik ben in het bezit van een sportverlof wat inhoud dat ik op het moment 3 wapen bezit. alle 3 van Smith&Wesson. Een kleinkaliber .22lr en 2 grootkalibers, een .357 magnum revolver en een 10mm auto pistool.

Groeten Dennis
Kom je ook naar Otterlo Dennis? Om hoe laat en op welke dag? :? :?

Leen (53 :cry: )
Plaats reactie