Wij zijn in januari drie weken met onze ex-ambu naar Tunesie geweest. Zoontje van 1,5 was er ook bij. Een Woest succes!

Meer foto's kun je hierovinden op
Otterlo gaat jammer genoeg niet lukken, maar info heb ik genoeg.Ben schreef:Wauwwww,
Toevallig kreeg ik vandaag alle topografische kaarten binnen van Tunesie en zat mij al af te vragen hoe je daar zo snel komt.
Overvaren vanuit Italie?
Staat op mijn verlanglijst.
Laat nog even wat meer weten over hoe of wat en misschien spreken we elkaar (hoop ik) wel in Otterlo.
Tja, daar hebben wij ook tegenaan zitten hikken. Je kunt inderdaad ook zuidelijker in Italië gaan. Dat is inderdaad goedkoper, maar het woog voor ons niet op tegen de extra brandstofkosten (2800 km extra, dus ruim € 400,-) en de extra tijd die we daarmee kwijt zouden zijn: we hadden maar 4 weken, waarvan we er 3 in Afrika wilden doorbrengen.henryb schreef:dat lijkt mij ook wel wat ..
alleen, wat een geld zeg die oversteek
cornepol schreef:Otterlo gaat jammer genoeg niet lukken, maar info heb ik genoeg.Ben schreef:Wauwwww,
Toevallig kreeg ik vandaag alle topografische kaarten binnen van Tunesie en zat mij al af te vragen hoe je daar zo snel komt.
Overvaren vanuit Italie?
Staat op mijn verlanglijst.
Laat nog even wat meer weten over hoe of wat en misschien spreken we elkaar (hoop ik) wel in Otterlo.
Overvaren vanuit Genua (Italie). Duurt 22 uur. Kostte € 1080,- inclusief 4 persoonscabine aan boord. Daar vervolgens 3 weken rondgereden voor € 500 (incl. alles). Is te doen toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast