He hoi, op mijn motor mailing list doen we elk jaar een tread opstarten over je leukte motor ervaring. welnu lijkt mij leuk nu in de donkere winter maanden hier ook zo iets te starten. Maw heb je een leuke herinnering of verhaaltje over je camper dan lijkt het mij leuk dit te lezen.
Ik zal aftrappen :-)
Dit jaar voor het eerst met de camper echt op vakantie geweest. Ik vond het erg mooi om met ons oude beestje het parkeer terrein van mont St Michel op te rijden. Ik heb daar al jaren over gelezen en veel fotoos van gezien maar was er nog nooit geweest en dit jaar eindelijk daar geweest. M'n 37 jaar oude wagen heeft het toch maar mooi gedaan dit jaar!
De avond erna op het strand van St Malo een vuurkoft aan gestoken en met de kids een biertje gedronken met op de achtergrond onze trouwe 406.
Kleine edit : 14 en 17 zijn de kids :-)
Ben benieuwd wat jullie camper moment was.
Leukste herinnering van 2006 en de camper
-
A_A
Leukste herinnering van 2006 en de camper
Laatst gewijzigd door A_A op 03 jan 2007, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
406/8 D '69
- winand
Re: Leukste herinnering van 2006 en de camper
Jong geleerd is oud gedaan :DA_A schreef:..en met de kids een biertje gedronken..
In Oktober zijn we voor het eerst met onze kersverse bus op vakantie geweest, op bezoek bij vrienden in de franse alpen.
Toen onze bus cq. berggeit de wintersportplaats Risoul binnentokkelde was dat wel een beetje een overwinning hoor 8)
Komend jaar willen we eens kijken of dat ook lukt als er sneeuw ligt :)
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
-
Ben
Re: Leukste herinnering van 2006 en de camper
geen bericht
Laatst gewijzigd door Ben op 19 aug 2007, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.