zwaaien op hemelvaart

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
Saskia

zwaaien op hemelvaart

Bericht door Saskia »

Zullen we massaal naar elkaar gaan zwaaien? En laten we elkaar tegenkomen bij pompstations, en op parkeerplaatsen. Op GOPs en bij de boer en op festivals enz enz. Lijkt me heeeeel gezellig. Fijne Hemelvaartdagen allemaal!
Wij gaan natuurlijk weer klussen, maar aan de buitenkant schilderen komen we niet toe met dit weer.
Afbeelding

groetjes van Saskia
Arnold Smeets

zwaaien op hemelvaart

Bericht door Arnold Smeets »

Goed idee en niet alleen voor Hemelvaart! Al te vaak dat ik een Düsseldorfer tegenkom waarvan de chauffeur alleen maar recht vooruit kijkt.

Maar voor vandaag moet ik dan toch vragen bij mijn huis langs te rijden want wij zijn thuis gebleven. Eerst morgen de kachel inbouwen, dit weer is niet leuk om weg te zijn zonder kachel. Zul je zien: is die kachel eindelijk ingebouwd, getest en afgeperst, wordt het goed weer..... :shock:

Ik hoop er wel op!

Groet,

Arnold
Just become like a child that discovers the beauty of the world every moment again and again.
Sylvia
Contacteer:

Bericht door Sylvia »

Wij kwamen vandaag bij Eindhoven een militaire ambu tegen en hebben gezwaaid en getoeterd. Maar ja ... wij waren niet met de camper dus het had niet veel effect. Bij thuiskomst even in de ledenadministratie gekeken en ja hoor, het was wel een lid (uit Eindhoven).
groetjes, Sylvia
Leo
Site Admin

Bericht door Leo »

Zwaaien???
Waar moet ik naar zwaaien dan? :shock:
Ik rij vanaf September iedere dag in mn bussie, maar ben er amper 10 op de weg tegengekomen..
En ik vreet toch heel wat kilometers weg..

Maar idd Arnold; van die tien hebben er 4 teruggezwaaid.. en 1 daarvan was Zeerover, en die telt ook nog niet eens helemaal écht.. (was me al zwaar voorbij voordat ze dr hand opstak):twisted:
Owww, en vanmiddag nog een Duitser, telt die ook??
Dan is het 11 om 4,75..:)

Ney, als ik zo op de hoeveelheid tegenliggers af ga, dan worden er meer woorden over die dusseldorfers geschreven, dan meters mee gereden...
:idea: :arrow: Ik snap meteen waarom die dingen zo lang meegaan..

s'Winters zwaaien er wél veel plastic dozen naar mij... :shock:
Een mens kan niet alles hebben.. :(

Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gerard

Bericht door Gerard »

s'Winters zwaaien er wél veel plastic dozen naar mij...

word je geestelijk weerbaar van..... :lol:
janvds

Bericht door janvds »

hey Saskia

we zwaaien met de pinksteren wel, we gaan richting ardennen
(bij goed weer :roll: )

jan
jan vds
Hobby 600 1986
Saskia

ook naar België

Bericht door Saskia »

Nou dat is toevallig, wij gaan ook naar België.(Narren meeting) Wij zwaaien zéker.
Met Hemelvaart is dat mislukt, want wij zagen niet één Dubbelluchter. Ja de achterkant van een ex ME-bus, maar wij moesten toen net afslaan.
Afbeelding

groetjes van Saskia
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Als 't even kan zwaaien we niet alleen, maar maken we ook een praatje....

Dat kan niet altijd: t.o.v. een tegenligger op de autosnelweg rijd je al gauw 160 km/h, d.w.z. dik 44 m/s en dat praat moeilijk (of heel kort).

Als presentje hebben we voor mensen met een busje zonder Dubbellucht-sticker leaflets bij ons met de voordelen van het lidmaatschap en de gegevens om lid te worden. Gisteren weer een praatje gemaakt en... alweer een lid geworven :lol:

Wij rijden woensdagnacht richting Leiden, donderdag via Alphen richting Enschede en zondag of maandag terug. We zullen zwaaien!

Ernst
Unknown User

Re: ook naar België

Bericht door Unknown User »

Saskia en Herman schreef:Nou dat is toevallig, wij gaan ook naar België.(Narren meeting) .
Huh? Dat was toch met Hemelvaart?
Leo
Site Admin

Bericht door Leo »

Admin schreef:Als presentje hebben we voor mensen met een busje zonder Dubbellucht-sticker leaflets bij ons met de voordelen van het lidmaatschap en de gegevens om lid te worden.
Waar kan ik die downloaden?
Altijd leuk, dat zieltjes winnen..:P

Heb klompen met stalen neuzen, lekker makkelijk om tussen een deur te steken.. :roll:

Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Saskia

Bericht door Saskia »

Huh? Dat was toch met Hemelvaart?

BALEN zeg. Helemaal vergist in de gristelijke feestdagen. Stom stom, we hadden net zo'n zin in dat Narrenfeest. Waar zullen die zes wielen ons dan naar toe brengen? Nog geen idee.
Afbeelding

groetjes van Saskia
Berthil

Bericht door Berthil »

zeerover schreef:Huh? Dat was toch met Hemelvaart?
Sandra Heb ik jou zondagmiddag zien rijden op de A28 bij Dalfsen, heftig zwaaiend? Anders leek het op jou bus. Wij zijn naar Emmen geweest (dus vlak bij Bertus), naar de dierentuin in Emmen en rond gefietst langs de hunnebedden.

Groeten Berthil.
MB Sprinter 2015

De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
Unknown User

Bericht door Unknown User »

Berthil schreef:Sandra Heb ik jou zondagmiddag zien rijden op de A28 bij Dalfsen, heftig zwaaiend? Anders leek het op jou bus. .
Ja dat was ik! :~)
Ik brulde al naar m'n bijrijder: "Hé! Dat is Berthil!"
En ik zwaaide inderdaad zo ongeveer m'n arm uit de kom :D

'k was op de terugweg van een weekend workshop (harmonica) in Nijmegen.
Yaco was daar ook en ik heb nog foto's gemaakt van z'n mooie glas-in-lood ramen. Die zal ik vanavond (eerst werken) even op het forum zetten.
A_A

Bericht door A_A »

Hallo, iemand van de lezer in bezit van een Knal gele 508 d ? Dwz zondag de 21ste reed ik rond een uurtje of zeven sóchtends op de a50 tussen zwolle en apeldoorn op de motor. Ik remde even af om naar de bestuurder te zwaaien en ben toen weer door gereden.

Verder afgelopen weekend zeker 5 dubbellucht bussen gezien en een ieder zwaaide terug :-)!!

AA
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Vrijdag kwamen we langs de A1 Jan Jaap en Marjon tegen, ook onderweg naar het Verre Oosten. Toen was zwaaien natuurlijk niet genoeg! Leuk was dat!

Even later werden we, gezapig 80 rijdend op de cruise control, ingehaald door een zeer snelle Mart van der Helm. Die had waarschijnlijk helemaal niet door dat hij een clubgenoot inhaalde...

Afbeelding
Hier staan we te overnachten langs de A50, een Belg tussen de Polen, Denen en Litouwers... Wij mochten lekker wel zondags weer gaan rijden :)
Plaats reactie