ut kan snel gaan

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
A_A

ut kan snel gaan

Bericht door A_A »

He hoi, gister middag lekker een stukkie wezen rijden met mijn campertje. Even wezen tanken, de auto even lekker warm rijden. Zonnetje scheen radiootje speelde motortje liep lekker. Op enig moment merk de zoon (Jeroen) op: he arjan wat een rook, Arjan kijkt naar buiten en denkt tuurlijk jong :-)
een kleine tel later zie ik wat hij bedoelt, er komt rook uit het dashboard. eihhhh steeds dikker en steeds donkerder. Jeroen doet een grijp naar de brandblusser en ik roep dat ie dat even moet laten, Mijn nieuwe radio en achteruitrij camera gaan dat niet leuk vinden die poeder uit de blusser. Snel gestopt, de berm in. Dashboard open getrokken niks, Het handschoenen vak er uit getrokken en daar zag ik het :-( Aan de rechter kant van het dashboard zit een naar mijn idee ouderwetse 12 volt stopcontact waar van de plus draad los was geraakt. Door het stalen dashboard maakte die onmiddel kortsluiting :-( En blijkbaar heeft een van de vorige eigenaren dat niet afgezekerd. Nou ja gelijk langs de weg alles nagelopen en verder geen schade kunnen vinden. De draad weg gehaald en alles goed nagelopen of die niet ergens anders schade veroorzaakt heeft. Lijkt niet het geval te zijn. Nu nog die rottige rubber brandlucht uit de auto krijgen.

Kom ik thuis aan, komt er een dame op mij aflopen en die vraagt mij dat ding ergens anders te parkeren het haalt de buurt naar beneden, Politie was al gebeld door haar maar zolang ik mijn wegen belasting zou betalen kon die niks doen vertelde ze. Getver!! hij staat express al ergens uit mijn zicht omdat dan een andere dame niet meer klaagt en nu kan ik hem daar dus ook niet meer kwijt :-(

Bah zo ben je blij je led lampjes aan het monteren en fijn aan het rijden en zo baal je als een stekker. Nou ja nu maar opzoek naar een camper stalling alleen gebruik ik de camper 1 keer in de week ook als carpool bus en dat kan dan niet meer :-(

Nou ja zo zie je maar gehannes en ongelukken zitten in een klein hoekje.
David 1046

Bericht door David 1046 »

als je aan dergelijke verzoekjes al gehoor gaat geven, houdt het snel op.
behalve als je in een woonwijk woont, want daar mag je natuurlijk alleen maar wonen. en een niet gepoetste bus valt nou eenmaal niet onder het hoofdstuk wonen. en tja, dan zit je in een woonwijk wel verkeerd.

wat wel mag: om acht uur naar je werk, om half zes weer terugkomen. wel snel naar binnen en dan de hele avond geen geluid maken, want misschien ben je iemand wel tot last.

nee, zo werkt het niet. mijn idee. probeer mensen die het niet begrijpen enthousiast te krijgen. ja mevrouw u hebt helemaal gelijk. het is geen plaatje, maar moet u luisteren. ik ben van plan er een mooie oldtimer camper van te maken. en er dan de mooiste vakanties mee te maken. (beetje overdrijven mag dan best). als ze jouw bus als een toekomstige klasieker gaan zien, is je doel bereikt. en wie weet valt het opknappen van een camper binnenkort ook onder de noemer 'wonen'.
A_A

Bericht door A_A »

Weet je wat het is, hoever wil je gaan ik weet dat ik de politie achter mij heb staan, volgens die dame dus :-)
Maar ja kijk ik wil daar nog wel een paar jaar prettig wonen en als ik dan met platte banden sta vanwege een paar gaten in de wangen schiet ik ook niks mee op.
Ben nu opzoek naar een plek op een camping op een kilometer van mijn huis als ik hem daar op de parkeer plaats mag zetten ben ik al even gered. De stallings kosten zijn ook best stevig tegen woordig. 200 euro ben je zo kwijt voor een jaar dan wel een seizoen. Vervolgens moet je dan ook nog meestal 24 of 48 uur van te voren bellen om hem op te mogen halen. Als je pech hebt moet je daar in sommige gevallen ook nog voor betalen.
Unknown User

Re: ut kan snel gaan

Bericht door Unknown User »

A_A schreef:Kom ik thuis aan, komt er een dame op mij aflopen en die vraagt mij dat ding ergens anders te parkeren het haalt de buurt naar beneden,
Pfff, tjongejonge, wat een ellende inderdaad. :roll:
Ik geloof dat de buurt het hier niet zo erg vind, de meeste mensen reageren wel positief.
En ik moet potverdorie ook naar die tupperware dingen hier in de straat kijken... :~)

En het is juist zo fijn om 'm binnen handbereik te hebben. Kan je er gemakkelijker mee weg en prettig om even iets kleins/ "onbenulligs" te doen.
Gisteren heb ik bijvoorbeeld even een lelijk lampje met glasverf beschilderd :~) Zou ik niet gedaan hebben als ik eerst op de fiets moest.

Maar misschien is het inderdaad een idee om 'r in de Bus te laten kijken?
Bij mij worden de meeste mensen (zelfs best tuttige) behoorlijk lyrisch als ze binnen zijn. :~)
Plaats reactie