Mocht wel eens tijd worden..:D
Als het inderdaad een 110 liter-tank is en ik heb er 95 ml aceton in gegooid, dan is dat.. ehh....veel te kort.. :?
Daar had dan 165ml bij gemoeten.
Maar volgens sommigen kun je het er later ook bij gooien, dus flux nog ff 70ml er bij.. :P
Ik zat vol spanning te rijden en te wachten op spectaculaire gebeurtenissen, maar die heb ik niet gemerkt...
Van de week hetzelfde beleefd; heb het bij een vijfcilinder gegooid.
Qua optrekken merkten we niks, hij ging alleen wél 5 km/u harder tegen de wind in.
Jij had er ook nog eens veel te weinig in, dus is het effect nooit spectaculair natuurlijk..
Ik zat te schaterlachen in de Bus (dachten ze weer dat ik gek was..)
Klopt toch?..

Hoe doen jullie rekenwonders, het trouwens bij de volgende tankbeurt?
Is de aceton die dan nog in de laatste, zeg, 10 liter zit te verwaarlozen, of gaan jullie hele ingewikkelde rekenmethodes uitvoeren?

Hoezo ingewikkeld??
Ik schat altijd wat er in zit en pletter er dan de juiste hoeveelheid bij.
Een klein beetje te veel is niet erg, daar blaas je de motor niet mee op.
Bij te weinig toevoeging gaat het spul toch minder fel draaien op den duur.
Groetjes van een nieuw lid van de club :~)
Welkom Sandra, wat is de volgende stap? LPG-injectie??:P
Met vriendelijke groet, de Voorzitter.:D