Nah jah...Ik krijg toch ook overál de schuld van.. :shock:zeerover schreef:Nou ja, sorry, wat zit ik ook weer hele verhalen te tikken...
Ik lijk Leo wel
Ben ik besmettelijk of zo? :D
Nah jah...Ik krijg toch ook overál de schuld van.. :shock:zeerover schreef:Nou ja, sorry, wat zit ik ook weer hele verhalen te tikken...
Ik lijk Leo wel
Ola Toine,karogegro schreef:gezien op marktplaats. Zelf ff zoeken .Ik weet niet hoe je de link bij dit beriggie krijgt.
Auto diversen, advertentienummer 141472113
IDEETJE![]()
![]()
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
allah akbar Toine
Grinnn, met iedere ouwe ploffer kun je gaan knallen Niels.Niels schreef:ok. ook ik heb mijn vrouw ervan overtuigd om het acetonverhaal te gaan testen.
Ik (wij) hebben een 407 (ex-van gend en loos) met een Mercedes 200d motor??? (dit heb ik gehoord).
Is dit een om616 of wordt deze ook wel anders genoemd?
Hij (de motor) is wel groen!
Omdat ik alleen maar testresultaten over de om616-motoren heb gelezen wil ik even weten of ik met deze 200diesel??? motor ook kan gaan knallen met aceton.
Jammer dat die collega van jou niet op de verschillende forums schrijft, want dit is wel een errug mooi resultaat.. :shock:karogegro schreef:Nav het stukje wat ik geschreven heb dd 16-11-2005.
Genoemde collega is met de feestdagen naar tjechie geweest en vertelde mij dat de besparing die het toevoegen van aceton bij hem een volle tank diesel opleverde. Heen en terug reis 1800 km en terplekke ong. 500km.
Greetings toine

Grinnn, joh Toine, van stiel veranderd?karogegro schreef:Fietsenmaker.

Jah he?papabus schreef:Hoi,
Om mijn belofte na te komen:
YES! Wat rijdt dat lekker zeg. Meer vermogen en een ietsie pietsie zuininger. Inderdaad de uitlaatgassen zijn minder scherp. Jullie hebben gelijk. Stationair klinkt mijn motertje veel rustiger en in de hoge toeren is ie minder "rauw".
Koelwatertemperatuur heeft bitter weinig te maken met die paar pk die er nu meer uit komen.papabus schreef:Toch vraag ik me iets af: Hebben jullie ook dat de temeratuur nu hoger oploopt?
Grinnn, je blijft het toch maar niet vertrouwen he? :Ppapabus schreef:En hoe zit dat met de smering van de cilinders... de diesel is nu toch minder "vet"?
Hahahahaaa, die Martin, we maken je ooit nog wel eens erelid van GiF..:Dpapabus schreef:(bijna overtuigt) martin
Probeer techniek simpel te houden,
moeilijke oplossingen zijn er al genoeg...
kan het kwaad als ik er na het tanken een paar dopjes in gooi? wordt het dan wel goed gemixed?Leo schreef:Hou de mengverhouding goed in de gaten, en gooi het er in terwijl je aan het tanken bent.
Dat mixt toch het lekkerst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten