Bedankt voor je bijdrage, toch leuk dat het zuinigheidsverhaal soms blijkt te kloppen.
Je hebt meer geluk dan ik, mijn opeltje wil er helemaal niks van weten,die doet net of ik geen dure vloeistof in z'n bast gegooid heb..
Het gebeurt niet veel, maar heeel soms rijden mensen met een benzinemotor opeens goedkoper dan dieselrijders...LPGeluksvogel.. :D
Ben:
We mogen blij zijn dat we allebei achter een grote voorruit zitten, anders hadden we steeds een gebit vol met vliegen door al dat gegrijns.
Ook ik geniet me een slag in de rondte zodra ik dat karretje onder me voel knorren.. :P
Wat betreft dat verbruik: Het zal mij eigenlijk ook worst zijn of dat verminderd.
Het karretje draait er zo mooi op, dat ik allang tevreden ben..
Maar ik hou het verbruik wel bij, je weet maar nooit of 'ie per ongeluk toch zuiniger draait..
Owww, ben weer terug naar 0,15% gegaan, het totaalplaatje werd heel langzaam toch minder, draait nu weer als een zonnetje.
Sandra:
Interressante verhalen zijn idd mooi, en ik heb me op dit forum dan ook suf gelezen.
Ik zal voorlopig nog wel het 1 en ander moeten tikken om dat te evenaren, maar ik doe m'n best.. 8)
Karogegro:
Ook jij bedankt voor je entousiaste bijdrages, zo maken we er met z'n allen een mooi topic van.
Zo blijft het ook leuk om me ergens voor in te spannen..
Snappie:
Humorvolle en goeie bijdrages,enneuuh..: Graag gedaan.. :D
Vriendelijke groet van een vent met twee blauwe typ-vingers, Leo. :D