Dat UPS grapje heb ik ook al meerdere keren aan de hand gehad. Ik heb gelukkig geen problemen met mijn buren en ze vinden het ook niet erg, maar raar is het wel, ondanks zo'n stikker. Navraag bij UPS leert dat het op de UPS-verzendbon moet staan, alles wat op de verpakking staat mag genegeerd worden. De verzender moet om dat op de bon te krijgen afspraken (= waarschijnlijk euries aftikken) maken met UPS...
Ook de Post NL kan er wat van... pakjes worden soms 3 blokken verderop bezorgd als je niet thuis bent, nummer 35 en 39 lijken blijkbaar ook erg op elkaar, want onze buur en ik krijgen regelmatig elkaars post.
En tegenwoordig moet je als je een #@$% kaart naar het buitenland stuurt een speciale Europa of Wereldzegel kopen omdat die dingen respectievelijk 85 en 95 cent kosten en dat kun je niet maken met die 1 zegels die 50 cent kosten. Dat hele gedoe met die 1 en 2 is volgens mij ook alleen maar om redelijk ongemerkt de prijzen te kunnen verhogen? Beleggen in postzegels, rendement gegarandeerd...
[/rant]