Maxer schreef:Van toeterende dombo's moet je je gewoon niets aantrekken. Wat jij hebt is een 80 pk daily en dat zijn sterke auto's en motorisch niet af te beulen. Je zou blok uit een een turbo Daily kunnen overbouwen, dat scheelt een slok op een borrel.

Me er echt iets van aan trekken doe ik ook niet maar toch stoort het wel een beetje ondanks ik met m'n andere oldtimers ( lees Trabant Wartburg ) ook regelmatig de Duitse bergen beklim en dit ook niet echt met bloedstollende snelheden gebeurd omdat met resp. 26 of 49 2Takt pk's het ook niet overhoud.
Maar goed mijn plan is om een van deze oldtimers op een kar mee te gaan trekken naar die bestemmingen en dan zal ik wat meer willen of geduld moeten hebben.
ik heb inmiddels 2 motoren aangeboden gekregen maar moet nog wat onderzoek doen naar welke het best uitkomt voor onze camper.
De ene is een 35-10 motor en de andere is een 49-12 motor, deze zijn denk ik beide met turbo en dus zal ik even moeten kijken wat ik allemaal moet verbouwen om dit te kunnen realiseren.
Tips zijn dus altijd welkom! :P