Wel wat problemen gehad met de wagen, een kompleet doormidden gebroken uitlaat door afvallende lading van een voorliggende vrachtwagen, was het minste probleem . Mijn Dynamo heeft het begeven .. of dat wil zeggen is beter gaan werken .. zelfs zo goed dat ie 18 volt ging geven en daar mijn accu's toch niet tegen konden .. wat stinkt dat zeg kokende accu's .. gelijk maar een oproepje dus ik zoek een dynamo .
Nog ziek geweest onderweg maar door een erg behulpzame dokter in Bourg-Madame ( wat een plaatsnaam he ) was ik binnen 2 dagen weer goed om verder te gaan .
Wat hebben we gedaan .. eerst via de Ardennen de Vogezen in en gestaan bij de France Passion adressen gestaan, kan het aanraden, je staat bij boeren op het erf alleen of soms met een andere Camper helemaal voor noppes en het leuke is dat als je interesse toont ook nog eens de producten te proeven krijgt .. echte gastvrijheid :mrgreen: :mrgreen: .
Vervolgens langs Zwitserland, door de Alpen richting de Provence, ook daar erg lekker gegeten, toen door naar Carcassone en vanaf daar de pyreneeën in .. een dag een dwaling gehad .. Andorra in geweest . Damn wat een ramp .. stinkende file's de ene wegopbreking na de andere.. een gen plekje .. tot overmaat van Ramp kreeg ik daar dus last van mijn galblaas .. pfft . zwetend, stijf van de pijnstillers terug door de drukte, via Spanje weg uit dat "gat" nooit weer, Het enige leuke was dat de Spaanse Douane wou controleren .. grijns .. en de man nogal autoritair als ze zijn, riep dat ik ondanks de waarschuwingen die ik hem gaf de deur direct moest opendoen ..de gek stak ook nog direct zijn hoofd naar binnen .. en ja hoor waar ik hem voor waarschuwde gebeurde .. 2 erg boze en erg grote honden .. zorgden ervoor dat ie terugsprong adios riep en wegbeende .. :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
Daarna terug omhoog. tussenstop bij Parc Asterix voor mijn dochters en ik ben zelf ook nog steeds fan ;) en terug naar huis
motortje loopt als een trein slechts 1 keer olie bijgevuld een halve liter . en verder niets ;)... op mijn accu's na dan .. :?
Al met al een geslaagde vakantie . 8)