Wat is er vandaag gebeurd?
- dereiziger
- Bommes
- Contacteer:
Re: Wat is er vandaag gebeurd?
ziek thuis, overwerkt, vorige week ziek gemeld op personeels zaken.
Net bij mijn baas (die was vorige week in het buitenland).
100 op een hoop, nu bleef al het werk liggen en wat nu, en waarom zo, en dit sloeg toch nergens op.. :shock:
menig afspraak met die man gemaakt over doelstellingen, veranderingen, verbeteringen en ga zo maar door, maar niks wordt er waar gemaakt.
Alles is een discussie, en niets ligt aan hem.
Ik houd het voor gezien, ik heb me ziek gemeld, hem verteld dat we er samen niet uit komen, dat ik een gesprek wil met de directeur en hem samen.
Probeer nu al een uur de arbo dienst te bereiken, eerst via een 06 nummer van een contact persoon, enkel voice mail.
Toen via ons arbeidsreglement het telefoon nummer dat daar in staat, niet in gebruik..:(
Via google met de arbo dienst naam een telefoon nummer opgezocht, 2 nummers gevonden beide word er niet op genomen.
Fijn zo, alles gaat dus ff niet zo als het hoort..
Heb het helemaal gehad, slaap slecht, pijn op mijn borst, duizelig, hoofdpijn en het enigste dat mijn baas kan antwoorden als ik hem dat vertel is: "Ja maar nou komt er deze week dus geen werk af, en moet ik het allemaal alleen doen..!!"
Moest het ff kwijt sorry.
Net bij mijn baas (die was vorige week in het buitenland).
100 op een hoop, nu bleef al het werk liggen en wat nu, en waarom zo, en dit sloeg toch nergens op.. :shock:
menig afspraak met die man gemaakt over doelstellingen, veranderingen, verbeteringen en ga zo maar door, maar niks wordt er waar gemaakt.
Alles is een discussie, en niets ligt aan hem.
Ik houd het voor gezien, ik heb me ziek gemeld, hem verteld dat we er samen niet uit komen, dat ik een gesprek wil met de directeur en hem samen.
Probeer nu al een uur de arbo dienst te bereiken, eerst via een 06 nummer van een contact persoon, enkel voice mail.
Toen via ons arbeidsreglement het telefoon nummer dat daar in staat, niet in gebruik..:(
Via google met de arbo dienst naam een telefoon nummer opgezocht, 2 nummers gevonden beide word er niet op genomen.
Fijn zo, alles gaat dus ff niet zo als het hoort..
Heb het helemaal gehad, slaap slecht, pijn op mijn borst, duizelig, hoofdpijn en het enigste dat mijn baas kan antwoorden als ik hem dat vertel is: "Ja maar nou komt er deze week dus geen werk af, en moet ik het allemaal alleen doen..!!"
Moest het ff kwijt sorry.
Laatst gewijzigd door Bommes op 15 feb 2010, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Detlev
He, dat is niet zo fijn!
Er is echt maar 1 remedie voor: alles laten vallen en voor jezelf gaan!
Bazen die zeuren, gewoon :twisted:
Sterkte
Er is echt maar 1 remedie voor: alles laten vallen en voor jezelf gaan!
Bazen die zeuren, gewoon :twisted:
Sterkte
Mercedes 406 uit 1969
- Anton
Hoi,
Telefoons die niet werken of worden opgenomen, schrijf een brief: alleen kalmte kan je redden!?
Beterschap uit Drenthe!
Groet Anton
Telefoons die niet werken of worden opgenomen, schrijf een brief: alleen kalmte kan je redden!?
Beterschap uit Drenthe!
Groet Anton
- Bommes
- Contacteer:
eindelijk iemand aan de lijn van de arbo dienst.
Arbo arts heeft deze week ivm carnaval vakantie, maar een andere uit een andere regio kan wel telefonisch een consult doen.
Hij zou proberen omdat voor morgen in te plannen.
Ik kies nu ook voor me zelf, heb de afgelopen periode geprobeerd om het naast me neer te leggen, om de enorme hoop werk gewoon klus voor klus weg te werken.
Maar ik kan het niet, ik kan 's ochtends onderweg naar de klanten mijn ogen niet open houden, moet langs de kant van de weg stoppen om ff een kwartiertje slaap te pakken.
Vergeet mijn gereedschaps koffer bij klanten als ik daar klaar ben, ben prikkelbaar en ga zo maar door.
Hij bekijkt het maar, door mij aangedragen oplossingen van het afgelopen jaar reageert hij niet op,
het is toch niet zo en het valt toch wel mee,
en hij doet het toch ook zo en als ik zijn functie wil over nemen hoort het er maar bij.
Ik werk nu al gemiddeld 50 uur in de week, dat zijn gemiddeld 10 over uren per week, structureel en dan nog krijg ik mijn reguliere werk niet af.
Laat staan dat ik zaken kan verbeteren of uit werken, of weet ik veel wat.
Bah wat een *** zooi zeg.
Arbo arts heeft deze week ivm carnaval vakantie, maar een andere uit een andere regio kan wel telefonisch een consult doen.
Hij zou proberen omdat voor morgen in te plannen.
Ik kies nu ook voor me zelf, heb de afgelopen periode geprobeerd om het naast me neer te leggen, om de enorme hoop werk gewoon klus voor klus weg te werken.
Maar ik kan het niet, ik kan 's ochtends onderweg naar de klanten mijn ogen niet open houden, moet langs de kant van de weg stoppen om ff een kwartiertje slaap te pakken.
Vergeet mijn gereedschaps koffer bij klanten als ik daar klaar ben, ben prikkelbaar en ga zo maar door.
Hij bekijkt het maar, door mij aangedragen oplossingen van het afgelopen jaar reageert hij niet op,
het is toch niet zo en het valt toch wel mee,
en hij doet het toch ook zo en als ik zijn functie wil over nemen hoort het er maar bij.
Ik werk nu al gemiddeld 50 uur in de week, dat zijn gemiddeld 10 over uren per week, structureel en dan nog krijg ik mijn reguliere werk niet af.
Laat staan dat ik zaken kan verbeteren of uit werken, of weet ik veel wat.
Bah wat een *** zooi zeg.
- Leo
- Site Admin
Yoo Marius,
het is maar een baan hoor
.
Je leven of dat van anderen hangt er niet vanaf, en er zijn nog altijd meer bazen dan kerken.
Dus ik zou zeggen: Lekker tot rust komen in de ziektewet en op je gemak een andere baan zoeken.
Iemand met hart voor zijn werk kan altijd aan de slag op een plek waar ze dat wél waarderen.
Don't worry, be happy.
Leo.:D
het is maar een baan hoor
Je leven of dat van anderen hangt er niet vanaf, en er zijn nog altijd meer bazen dan kerken.
Dus ik zou zeggen: Lekker tot rust komen in de ziektewet en op je gemak een andere baan zoeken.
Iemand met hart voor zijn werk kan altijd aan de slag op een plek waar ze dat wél waarderen.
Don't worry, be happy.
Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
Frank.fjph
Sterkte er mee, laat je niet van de wijs brengen.
Die arbodienst zit natuurlijk ook aan de pils met carnaval.
FRank
Die arbodienst zit natuurlijk ook aan de pils met carnaval.
FRank
-
karogegro
Yo Marius, kop op.
Uit je verhaal is het me niet helemaal duidelijk of er nu echt sprake is van een " arbeids conflict". Dwz dat er voorvallen hebben plaats gevonden die strijdig zijn met een arbeids overeenkomst of cao. Zoja, dan is het, indien je daar lid van bent, misschien handig om contact op te nemen met de vakbond en daar je problemen neer te leggen. Zo nee, ook weer indien je die hebt, een rechts bijstand verzekeraar in te schakelen die evt zou kunnen bemiddelen. Mijn ervaring als werknemer bij diverse werkgevers is dat men het over het algemeen niet prettig vindt dat je op de hoogte bent van je verplichtingen maar nog veel belangrijker je RECHTEN. Een arbo arts zal helaas alleen kunnen bepalen of er sprake is van een fysieke of, in jou geval, mentale beperking om je werkzaamheden niet te kunnen doen. Aan de hand van zijn bevindingen rapporteren aan je werkgever en dan zal de zg. poortwachter wet in werking treden. Maw zo snel mogelijk een traject inslaan om je zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Voor verdere info, kom maar op.
Toine
Uit je verhaal is het me niet helemaal duidelijk of er nu echt sprake is van een " arbeids conflict". Dwz dat er voorvallen hebben plaats gevonden die strijdig zijn met een arbeids overeenkomst of cao. Zoja, dan is het, indien je daar lid van bent, misschien handig om contact op te nemen met de vakbond en daar je problemen neer te leggen. Zo nee, ook weer indien je die hebt, een rechts bijstand verzekeraar in te schakelen die evt zou kunnen bemiddelen. Mijn ervaring als werknemer bij diverse werkgevers is dat men het over het algemeen niet prettig vindt dat je op de hoogte bent van je verplichtingen maar nog veel belangrijker je RECHTEN. Een arbo arts zal helaas alleen kunnen bepalen of er sprake is van een fysieke of, in jou geval, mentale beperking om je werkzaamheden niet te kunnen doen. Aan de hand van zijn bevindingen rapporteren aan je werkgever en dan zal de zg. poortwachter wet in werking treden. Maw zo snel mogelijk een traject inslaan om je zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Voor verdere info, kom maar op.
Toine
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
- vanhooltje
hey marius!
Als jij pijn op je borst hebt en duizelig bent zou ik als ik jou was direct stoppen met dat werk.
Das je hart man!!!!!! ga naar je huisarts of zo zoek hulp want voor je het weet leg je het loodje en dat is die l.l van een baas echt niet waard!!
beterschap en doe kalm an,
grt peter
Als jij pijn op je borst hebt en duizelig bent zou ik als ik jou was direct stoppen met dat werk.
Das je hart man!!!!!! ga naar je huisarts of zo zoek hulp want voor je het weet leg je het loodje en dat is die l.l van een baas echt niet waard!!
grt peter
Groet, Peter
Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek
http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT
Ook op
Ook op

- dereiziger
- Detlev
Ho ho, het zijn ook de symptomen van een burn out, ook niet leuk maar net niet zo erg......:shock:peter58 schreef:hey marius!
grt peter
Heb het allemaal ook mee gemaakt en het kost tijd, veel tijd......ben nu zelfstandig ondernemer, lekker vrij om te doen en laten wat ik zelf wil! Gaat stuk beter
Mercedes 406 uit 1969
- Bommes
- Contacteer:
Mijn werkgever is niet aangesloten bij een cao, en ik ben geen lid van de vakbond.
Het is nog geen arbeids conflict, maar daar zit het dicht tegen aan.
Mijn moeder heeft heel haar leven al met bedrijfs artsen en bij arbo diensten gewerkt, en heb via haar wel al het een en ander begrepen van wat de arbo arts kan betekenen voor mij.
Dat is niet veel, maar ik wil wel vast lagen leggen wat de klachten zijn, niet de inhoudelijke ookzaak daar doet een arbo arts niet veel mee maar de gevolgen gaan een arbo arts wel aan.
Dat zijn in mijn geval fysieke maar ook mentale klachten.
Het complete gebrek aan structuur en of planning + de niet te overziene bult werk is voor mij de oorzaak van de klachten.
Door mij aangedragen oplossingen aangaande planning, aannemen en inleren van een 2de monteur (ik ben de enigste monteur op onze afdeling), oplossingen om meer structuur aan te brengen in de afdeling, nergens wordt iets mee gedaan, er wordt zelfs niet op gereageerd.
Voor deze baan inderdaad zat andere, maar het werk zelf bevalt me uitstekend, de vrijheid en verantwoording van de buitenfunctie is helemaal geweldig.
Maar zonder goede planning en structuur is het helemaal hopeloos.
Ik heb net nog een telefonisch gesprek gehad met de vertrouwens persoon.
Morgen ga ik een mail sturen naar de directeur met een beknopte beschrijving van de gang van zaken, en mijn verzoek tot een overleg met hem en mijn directe baas.
Ik wacht de arbo arts zijn telefoontje wel af en veel meer kan ik nu niet doen.
Ik ga voorlopig niet werken, dat gaat echt niet, en dat wil ik ook niet.
Het is nu tijd om mijn grens aan te geven, en duidelijk te maken wat ik er van vind en wat ik denk dat de oplossing kan zijn.
Willen ze daarin niet mee dan is dat maar zo.
Ik heb alles gedocumenteerd, al mijn voorstellen, het gebrek aan reacties, de gesprekken met mijn baas. Overal heb ik verslagen van gemaakt.
Komt het aan op een ontslag procedure dan ben ik daarop voor bereid.
Ik hoop het niet maar ik zie het somber in, de situatie is nu al eigenlijk onwerkbaar geworden door deze stap te nemen.
Het is nog geen arbeids conflict, maar daar zit het dicht tegen aan.
Mijn moeder heeft heel haar leven al met bedrijfs artsen en bij arbo diensten gewerkt, en heb via haar wel al het een en ander begrepen van wat de arbo arts kan betekenen voor mij.
Dat is niet veel, maar ik wil wel vast lagen leggen wat de klachten zijn, niet de inhoudelijke ookzaak daar doet een arbo arts niet veel mee maar de gevolgen gaan een arbo arts wel aan.
Dat zijn in mijn geval fysieke maar ook mentale klachten.
Het complete gebrek aan structuur en of planning + de niet te overziene bult werk is voor mij de oorzaak van de klachten.
Door mij aangedragen oplossingen aangaande planning, aannemen en inleren van een 2de monteur (ik ben de enigste monteur op onze afdeling), oplossingen om meer structuur aan te brengen in de afdeling, nergens wordt iets mee gedaan, er wordt zelfs niet op gereageerd.
Voor deze baan inderdaad zat andere, maar het werk zelf bevalt me uitstekend, de vrijheid en verantwoording van de buitenfunctie is helemaal geweldig.
Maar zonder goede planning en structuur is het helemaal hopeloos.
Ik heb net nog een telefonisch gesprek gehad met de vertrouwens persoon.
Morgen ga ik een mail sturen naar de directeur met een beknopte beschrijving van de gang van zaken, en mijn verzoek tot een overleg met hem en mijn directe baas.
Ik wacht de arbo arts zijn telefoontje wel af en veel meer kan ik nu niet doen.
Ik ga voorlopig niet werken, dat gaat echt niet, en dat wil ik ook niet.
Het is nu tijd om mijn grens aan te geven, en duidelijk te maken wat ik er van vind en wat ik denk dat de oplossing kan zijn.
Willen ze daarin niet mee dan is dat maar zo.
Ik heb alles gedocumenteerd, al mijn voorstellen, het gebrek aan reacties, de gesprekken met mijn baas. Overal heb ik verslagen van gemaakt.
Komt het aan op een ontslag procedure dan ben ik daarop voor bereid.
Ik hoop het niet maar ik zie het somber in, de situatie is nu al eigenlijk onwerkbaar geworden door deze stap te nemen.
-
Frank.fjph
Sterkte er mee, maar een ding heb je al goed gedaan: zelf een dossier bijgehouden, als die baas van jou net zo goed is in dossiers bijhouden als in het werk structureren, dan heb je alvast de eeste slag gewonnen.....
Ik had destijds ook mijn zaken op orde en won ook de eerste slag,.......
Frank
Ik had destijds ook mijn zaken op orde en won ook de eerste slag,.......
Frank
- Berthil
Hoi Marius,
Heel veel sterkte en wijsheid met de te ondernemen stappen.
Maar pas goed op JEZELF.
Groeten Berthil.
Heel veel sterkte en wijsheid met de te ondernemen stappen.
Maar pas goed op JEZELF.
Groeten Berthil.
MB Sprinter 2015
De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
- paulv
Hoi Marius,
Sterkte en denk maar dat het slechts een baan is en je gezondheid dus niet waard is.
Misschien kun je ook een oplossing zoeken om als zzp of vof verder te gaan, dan heb je geen baas en kun je je leven zelf inrichten. Misschien kun je zelfs met dezelfde klanten verder?
Financieel is het zeer aantrekkelijk, je kunt veel hogere facturen sturen (net als je baas), de BTW kun je wel in rekening brengen maar hoef je niet af te dragen (kleine ondernemers regeling), je krijgt starters aftrek (€ 2070) en zelfstandigen aftrek (minstens € 4574 en max. € 9427). (Leuker kunnen ze het niet maken
) .
Mvg. Paul
Sterkte en denk maar dat het slechts een baan is en je gezondheid dus niet waard is.
Misschien kun je ook een oplossing zoeken om als zzp of vof verder te gaan, dan heb je geen baas en kun je je leven zelf inrichten. Misschien kun je zelfs met dezelfde klanten verder?
Financieel is het zeer aantrekkelijk, je kunt veel hogere facturen sturen (net als je baas), de BTW kun je wel in rekening brengen maar hoef je niet af te dragen (kleine ondernemers regeling), je krijgt starters aftrek (€ 2070) en zelfstandigen aftrek (minstens € 4574 en max. € 9427). (Leuker kunnen ze het niet maken
Mvg. Paul
Bezoek altijd welkom!
- Bommes
- Contacteer:
dank zover voor de steun betuigingen.
Vandaag een beknopt mailtje naar mijn directe leidinggevende gestuurd en een blind kopietje naar de directeur.
Daarin beknopt uitgelegd wat er aan de hand is, wat de gezondheids gevolgen voor mij zijn, dat die gezondheids gevolgen mij verhinderen om te komen werken.
Dat ik graag een gesprek wil met mijn direct leidinggevende en de directeur om constructief aan een oplossing te gaan werken.
Ik heb in dat mailtje duidelijk te kennen gegeven dat ik wil werken aan een oplossing, en dat het ziek melden geen pressie middel is, maar puur zelf bescherming en een gezondheids kwestie is.
Helaas is denk ik de arbo arts nog steeds aan het hossen ergens want ondanks de belofte van de arbo dienst dat ik vandaag een telefonisch consult zou krijgen ben ik niet gebeld door de arts. Zelfs niet nadat ik er zelf rond de middag nog achter na heb gebeld en nogmaals de belofte kreeg dat ik gebeld zou worden.
Op een iets andere toer..
Ons riool was weer eens verstop, lang leve de bouwtechnieken van de 50er jaren.
Een (zoals gebruikelijk) ronde riool buis onder ons huis komt in onze voortuin in een rechthoekige bak uit waaruit weer een ronde buis verder naar het riool loopt onder de straat voor ons huis.
Zoals vorig jaar ook al was had zich in die bak natuurlijk van alles opgehoopt (letterlijk en figuurlijk) en was het uiteindelijk dicht geslibd.
Schep er bij, gat graven van een halve meter diep deksel van die bak er af, tuinslang er in wat hulp van de schep en hoppa daar ging de hoop.
We kunnen weer door spoelen.
Gelukkig zit er een uitermate geavanceerd waarschuwings systeem op die bak, als die namelijk vol is loopt ook de kelder vol met water..
Wel zo duidelijk.
Vandaag een beknopt mailtje naar mijn directe leidinggevende gestuurd en een blind kopietje naar de directeur.
Daarin beknopt uitgelegd wat er aan de hand is, wat de gezondheids gevolgen voor mij zijn, dat die gezondheids gevolgen mij verhinderen om te komen werken.
Dat ik graag een gesprek wil met mijn direct leidinggevende en de directeur om constructief aan een oplossing te gaan werken.
Ik heb in dat mailtje duidelijk te kennen gegeven dat ik wil werken aan een oplossing, en dat het ziek melden geen pressie middel is, maar puur zelf bescherming en een gezondheids kwestie is.
Helaas is denk ik de arbo arts nog steeds aan het hossen ergens want ondanks de belofte van de arbo dienst dat ik vandaag een telefonisch consult zou krijgen ben ik niet gebeld door de arts. Zelfs niet nadat ik er zelf rond de middag nog achter na heb gebeld en nogmaals de belofte kreeg dat ik gebeld zou worden.
Op een iets andere toer..
Ons riool was weer eens verstop, lang leve de bouwtechnieken van de 50er jaren.
Een (zoals gebruikelijk) ronde riool buis onder ons huis komt in onze voortuin in een rechthoekige bak uit waaruit weer een ronde buis verder naar het riool loopt onder de straat voor ons huis.
Zoals vorig jaar ook al was had zich in die bak natuurlijk van alles opgehoopt (letterlijk en figuurlijk) en was het uiteindelijk dicht geslibd.
Schep er bij, gat graven van een halve meter diep deksel van die bak er af, tuinslang er in wat hulp van de schep en hoppa daar ging de hoop.
We kunnen weer door spoelen.
Gelukkig zit er een uitermate geavanceerd waarschuwings systeem op die bak, als die namelijk vol is loopt ook de kelder vol met water..
Wel zo duidelijk.
- vanhooltje
tja schit happens, zeggen ze dan he :shock:
Dat is een bekend iets Marius, dat werd vroeger veel gedaan die putjes.
Ondstoppings putten noemen ze het, maar het zijn in werkelijkheid verstopings putten.
Dat probleem is op te lossen door het puttje weg te halen en er met speciale pvc stukken (voor overgang van gres naar pvc) een stuk pijp tussen te zetten.
Geen verstopping meer en geen kelder vol met water.
sterkte met je baan en het gesprek.
grt peter
Dat is een bekend iets Marius, dat werd vroeger veel gedaan die putjes.
Ondstoppings putten noemen ze het, maar het zijn in werkelijkheid verstopings putten.
Dat probleem is op te lossen door het puttje weg te halen en er met speciale pvc stukken (voor overgang van gres naar pvc) een stuk pijp tussen te zetten.
Geen verstopping meer en geen kelder vol met water.
sterkte met je baan en het gesprek.
grt peter
Groet, Peter
Ook op
Ook op

-
Kees Durk
paulv schreef:Hoi Marius,
Dat klinkt ook allemaal mooier dan het is hoor ;)
Ik ben zelf een VOF begonnen. Dat je eigen baas bent klopt, maar als je volgens het principe leeft dat er geld op de tafel moet komen, en de klant koning is, ben je al heel wat vrijheid kwijt. Daarbij mis je de zekerheid die je hebt als voor een baas werkt. Het is voor mij nu bijvoorbeeld erg lastig een hypotheek te krijgen.
Financieel is het zeer aantrekkelijk, je kunt veel hogere facturen sturen (net als je baas), de BTW kun je wel in rekening brengen maar hoef je niet af te dragen (kleine ondernemers regeling) Dan moet je niet te hoge rekeningen sturen. Als je een jaartje draait kun je die regeling wel vergeten. Of je moet erg lage facturen sturen. Wij kunnen iig al niet meer gebruik maken van die regeling, en het is niet net alsof we op een dikke vetpot zitten.
je krijgt starters aftrek (€ 2070) en zelfstandigen aftrek (minstens € 4574 en max. € 9427). (Leuker kunnen ze het niet maken) . klopt, ideaal! helaas houdt ook dat weer een keer op
Je hoort mij absoluut niet klagen over het eigen ondernemerschap, maar zoals Paul het hier omschrijft is het bijna luilekkerland, dat is natuurlijk niet het geval. Feit dat je werk of klus "ieder moment kan stoppen" geeft ook wel eens wat onrust of stress in de kop. Hier moet je wel goed tegen bestand zijn.
Andersom, voor een baas werken die echt niet bevalt is ook niks. Succes dus met het traject wat je nu ingeslagen bent. Als ik het zo lees heb je in ieder geval je zaakjes goed en concreet voor elkaar. Dat is al een heel plus punt lijkt mij.
- Bommes
- Contacteer:
hehe eindelijk een arbo arts gesproken.
Klachten voor gelegd, wat vragen beantwoord, en zijn conclusie, overspannen/burn out klachten.
Ik moet 2 weken thuis blijven, en de arbo arts ging mijn directe leidinggevende bellen om hem uit te leggen waar ik last van had,
hoe dat veroorzaakt is, en wat er aan gedaan moet worden om het in de toekomst te voorkomen.
Fijn dat ik nu eindelijk iemand gesproken heb die het ook eens van mijn kant benaderd in plaats van de mensen op mijn afdeling die enkel willen weten wanneer ik weer kom werken.
Dat het werk nu bleef liggen was het probleem van mijn baas gaf de arbo arts aan, en wilde hij dat oplossen moest hij maar iemand in gaan huren.
Hij zou mij diverse zaken toe mailen, onder andere een verslagje van ons gesprek en van het gesprek dat hij met mijn baas gaat hebben.
Tevens wat handvatten om niet in een neerwaartse spiraal te terecht te komen.
Klachten voor gelegd, wat vragen beantwoord, en zijn conclusie, overspannen/burn out klachten.
Ik moet 2 weken thuis blijven, en de arbo arts ging mijn directe leidinggevende bellen om hem uit te leggen waar ik last van had,
hoe dat veroorzaakt is, en wat er aan gedaan moet worden om het in de toekomst te voorkomen.
Fijn dat ik nu eindelijk iemand gesproken heb die het ook eens van mijn kant benaderd in plaats van de mensen op mijn afdeling die enkel willen weten wanneer ik weer kom werken.
Dat het werk nu bleef liggen was het probleem van mijn baas gaf de arbo arts aan, en wilde hij dat oplossen moest hij maar iemand in gaan huren.
Hij zou mij diverse zaken toe mailen, onder andere een verslagje van ons gesprek en van het gesprek dat hij met mijn baas gaat hebben.
Tevens wat handvatten om niet in een neerwaartse spiraal te terecht te komen.
- paulv
@Marius, Fijn voor je dat het de goede kant op gaat.
@Kees, Het vrije ondernemerschap houdt natuurlijk wel in dat je risico's neemt. Maar als je het goed doet wordt je ruimschoots beloond. Er moet wel ondernemersbloed door je aderen vloeien en je moet ook je zaakjes financieel goed in orde hebben. Als je dat niet kunt of wilt moet je inderdaad maar voor een baas (de ondernemer) blijven werken. Bedenk de een baas alleen personeel in dienst neemt als hij denkt er nog meer mee te kunnen verdienen :mrgreen: .
Mvg. Paul (al jarenlang, tot grote tevredenheid, vrije ondernemer 8) )
@Kees, Het vrije ondernemerschap houdt natuurlijk wel in dat je risico's neemt. Maar als je het goed doet wordt je ruimschoots beloond. Er moet wel ondernemersbloed door je aderen vloeien en je moet ook je zaakjes financieel goed in orde hebben. Als je dat niet kunt of wilt moet je inderdaad maar voor een baas (de ondernemer) blijven werken. Bedenk de een baas alleen personeel in dienst neemt als hij denkt er nog meer mee te kunnen verdienen :mrgreen: .
Mvg. Paul (al jarenlang, tot grote tevredenheid, vrije ondernemer 8) )
Bezoek altijd welkom!
-
Kees Durk
Klopt helemaal Paul, maar je schilderde het een beetje af als luilekkerland, vandaar mijn belichting van de andere kant van de zaak (die jij ook vast wel kent.) Als je tegen de dingen kunt die ik omschreef, is het allemaal geen probleem.
mvg KD (bijna twee jaar vrije ondernemer, naar tevredenheid ;) )
mvg KD (bijna twee jaar vrije ondernemer, naar tevredenheid ;) )
-
Frank.fjph
Dat klinkt goed van die arbo arts, hij was dus toch carnaval vieren...
, en verdr klinkt jouw verhaal over de arbo arta beter als mijn ervaringen, de situatie oip dat gebied is natuurlijk wel gewijzigd de laatste 10 jaar,(heette toen nog "bedrijfsarts) want bij mij was de opmerking van de baas: kijk Frank het woord zegt het al, de bedrijfsarts is de arts van het bedrijf.....
:twisted:
:oops:
En zo heeft de eikel ook gehandeld, en mij de vernieling in geholpen...........
Sterkte ermee
Frank
En zo heeft de eikel ook gehandeld, en mij de vernieling in geholpen...........
Sterkte ermee
Frank
- Bommes
- Contacteer:
Net de baas aan de telefoon:
"Heb je mail al gelezen..?? je hebt dinsdag aanstaande een gesprek met mij en de directeur.
Oh en ze komen vanmiddag je bus bus ophalen en je laptop, en je tankpas.."
"Heb je mail al gelezen..?? je hebt dinsdag aanstaande een gesprek met mij en de directeur.
Oh en ze komen vanmiddag je bus bus ophalen en je laptop, en je tankpas.."
- dereiziger
- Anton
Hoi Marius,
Ze rekenen dus met een langere periode van afwezigheid, lijkt het.
Een mooie gelegenheid voor bezinning hoe het verder kan / moet.
Bedenk of je verder wil met deze "baas" die vooral aan zijn eigen gewin denkt, waarbij mensen maar nummers zijn.
Ik wens je bij je overpeinsingen veel wijsheid en rust toe, sterkte!
Groet Anton
Ze rekenen dus met een langere periode van afwezigheid, lijkt het.
Een mooie gelegenheid voor bezinning hoe het verder kan / moet.
Bedenk of je verder wil met deze "baas" die vooral aan zijn eigen gewin denkt, waarbij mensen maar nummers zijn.
Ik wens je bij je overpeinsingen veel wijsheid en rust toe, sterkte!
Groet Anton