Zo`n bus heeft toch een enorme aantrekkingskracht op kinderen, hier een greep uit onze straat. Die knul met dat blauw/groene shirtje en dat meisje met die paarse hoofdband zijn de mijne: Yessin en Moïs!
Groeten Jurg.
Laatst gewijzigd door Jurg & Marleen op 13 sep 2007, 15:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Heb het bericht aangepast omdat de link werkt (Ernst bedankt)
P.S. let bij het starten eens op het trillen van de bus...... dat doet hij niet ,
dankzij de nieuwe motorophangrubbers. mooi he.
Laatst gewijzigd door Helmut op 27 sep 2007, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Ernst & Joop : Het volgende filmpje gaan we ook maken, dan persen we ons met de bus door de mc drive .Dat begint al leuk bij de praatpaal ;"wat zegt u? ik kan u niet verstaan broem broem rij maar door broem broem.... ste loket ".
Joop nu kreeg jij haar aan het glunderen. Echt papa mag ik rijden in een andere bus? ja Laila het staat er toch.... Mooi pap.
Sanne wakker maken in haar- zoals ze dat zelf al een jaartje of 3 noemt - "huisje bed" :D
oftewel het hefbed met een klamboe van horrengaas ( zodat ze er zelf ook niet uit kan vallen )
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Foto gemaakt tijdens ons verblijf in de bus tijdens de hellingbeurt van onze kniertje.
(je denkt toch zeker niet dat ik een tv en een koffieapparaat mee zeul!)
De foto is genomen door een handmatig voor de lens gehouden groothoeklens.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
508 lang hoog, OM314 uit 1977
bergop niet te veel in je achteruitkijkspiegel kijken..
Mogelijk handig voor wie met kinderen op reis gaat, zolang ze te jong zijn om lang geconcentreerd van het landschap te genieten: in de aanbieding bij Praxis NL.
Groeten,
Ernst / Admin
If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.