Ook even voorstellen

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
h200

Ook even voorstellen

Bericht door h200 »

Hallo allemaal,

Hierbij wil mij en mijn gezin ook even voorstellen alvorens mijn eigen ombouw topic te starten.
Ik ben Bas (h200 op het forum), 36 jaar jong en werkzaam als dtp'er in de grafische branche.
Ik woon samen met mijn vriendin en 2 kinderen in Almere.
Twee jaar geleden kochten wij een mercedes 409 op benzine met het idee wat aan de indeling te veranderen en er vervolgens volop van te gaan genieten.
Door de geboorte van onze zoon anderhalf jaar geleden werden deze plannen even uitgesteld. Van uitstel is gelukkig geen afstel gekomen.
Afgelopen zomer heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik op onze oprit voorzichtig begonnen met het verwijderen van het interieur.
Van het een kwam het ander en voordat ik het wist (achteraf gezien) had ik een kale bus en stond ik, met drastisch aangepaste plannen in een loods, al mijn vrije uurtjes aan onze bus te werken.
Mijn verhaal en vooral de foto's zal ik met jullie in een apart topic delen.

Met vriendelijke groet,

Bas
Anton

Re: Ook even voorstellen

Bericht door Anton »

Hoi Bas met vriendin en kids,

Van harte welkom op het forum!
De verbouwing had ik al gezien, is een beste klus geworden., maar dan heb je het ook goied voor elkaar!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......

Afbeelding
Plaats reactie