Uitlaat 208
-
Uitlaat 208
Is de uitlaat van een MB 208 2.3 benzine 1978 dezelfde als die van 207 diesel? Dat scheelt me namelijk een hele hoop zoeken op het www!
-
Re: Uitlaat 208
zoeken op het web is soms waardeloos , maar voor een uitlaat ga je naar de automaterialenzaak. en als je alleen de demper zoekt is die van de benzine te gebruiken voor de diesel , de buizen zijn iets anders gevormd
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
-
Re: Uitlaat 208
Ik snap best dat je voor een nieuwe uitlaat naar een zaak moet gaan, maar ik ben dus op zoek naar een goede tweedehands. Ik weet wel dat een nieuwe langer meegaat, maar de kosten zijn zoveel lager dat ik er wel een jaartje of 2 mee wil rijden.
Hij is doorgeroest waar de pijp aan de demper vast zit. Dus ik heb sowieso het voorste gedeelte vanaf het spruitstuk nodig. Als het tweede gedeelte hier nog aan vast zit is dit helemaal goed, want het eindstuk is ook al ver heen, dan is dat ook weer netjes.
Hij is doorgeroest waar de pijp aan de demper vast zit. Dus ik heb sowieso het voorste gedeelte vanaf het spruitstuk nodig. Als het tweede gedeelte hier nog aan vast zit is dit helemaal goed, want het eindstuk is ook al ver heen, dan is dat ook weer netjes.