Hoi, ik hoop dat het jullie lukt. Wij hebben er ook uren aan besteed om een inrichting te kunnen maken zoals jullie dat graag willen. Ik ben 1.94 mtr en dat is inderdaad eigenlijk net iets te lang om in de breedte fatsoenlijk volledig uitgestrekt te kunnen liggen (zelfs op ongeveer 40 cm hoogte waar de breedte iets groter is dan op vloernivo). We hebben er maar van afgezien en eigenlijk heb ik er niet zoveel moeite mee. Afgelopen najaar zijn we 5 weken onderweg geweest en al die tijd heb ik toch geslapen als een os. Gelukkig is mijn vrouw ruim een kop kleiner zodat ik die nogal eens ongemerkt in de hoek kon drukken.
Als je een plattegrond zou hebben met de lengte-indeling zou je mij dan een copietje willen sturen. Hoewel ik niet de intentie heb om de indeling weer om te gooien, heb ik er altijd belangstelling voor.
Succes,
Martin
Inrichting voor een ambulance 508
- De Rooie Reus
Lengte-inrichting
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
- Arnold Smeets
inrichting
H&M:
Kijk even in het oude forum en zoek op caravansloop/sloperij. Er zijn 2 of 3 adressen van bedrijven die caravans slopen en de interieurs verhandelen. Als je het treft kun je hier heel leuk kopen, bijvoorbeeld een complete set kussens of een aantal deurtjes waarbij je dan zelf weer de kastjes kunt maken.
Tip: ze zijn niet allemaal altijd open, bel even tevoren. De sloperij nabij Lommel heeft geen PIN automaat maar het plaatsje Lommel is er vrij dichtbij.
Groet,
Arnold
Kijk even in het oude forum en zoek op caravansloop/sloperij. Er zijn 2 of 3 adressen van bedrijven die caravans slopen en de interieurs verhandelen. Als je het treft kun je hier heel leuk kopen, bijvoorbeeld een complete set kussens of een aantal deurtjes waarbij je dan zelf weer de kastjes kunt maken.
Tip: ze zijn niet allemaal altijd open, bel even tevoren. De sloperij nabij Lommel heeft geen PIN automaat maar het plaatsje Lommel is er vrij dichtbij.
Groet,
Arnold