Leo schreef:Veilig ben je tegenwoordig nergens meer Dave.
Nadeeltje van internet is dat iedere gestoorde flipper lekker anoniem zijn muil kan opentrekken. :?
Maarrrrr...
a) Zitten er hier meer mensen met een degelijke kennis van technische zaken dan op de meeste andere forums.
Ja denk ik, en de mensen zonder kennis nemen ook nog eens iets aan van een ander, of geven toe dat ze het niet weten.
Leo schreef:
b) Krijgt iemand (incl. ikzelf gelukkig :P ) bij ongelijk meer gefundeerd tegengas dan elders.
Meer tegengas denk ik niet..:)
Wel meer gefundeerd tegengas, in plaats van het te horen krijgen dat het zo is en dat men dat weet uit ervaring = einde discussie in hun ogen.. :|
Leo schreef:
c) Zijn we hier meer gericht op technische oplossingen dan op conflicten.
Ja denk het wel, voornamelijk minder mensen die hun misdragingen goed praten door te zeggen dat ze in het echt zo leuk en aardig zijn, of dat door andere laten verkondigen
Leo schreef:
d) Is dit forum geheel onafhankelijk van wie dan ook, zodat je niet op je woorden hoeft te passen wanneer het om een produkt of leverancier gaat.
Denk niet dat dat er echt toe doet, althans niet als ik het vergelijk met de 2 andere forums waar ik rondhang.
1 daarvan mogen discussies over bedrijven niet, en op het andere wel.
Trouwens nu ik er over denk, het forum waar dat wel mag is ook weleens waar een stuk rustiger, maar ook daar wordt er niet zo op elkaar ingehakt.
Leo schreef:
e) Zijn de moderatoren/beheerders hier niet zo soft wbt ingrijpen bij scheldpartijen of fenijnige opmerkingen.
Ik hb nog geen ingreep gezien hier, is ook niet echt nodig toch..:)
Maar als het wel nodig is denk ik dat er wel netjes en goed "ingegrepen" wordt door jullie.
Leo schreef:
------------------------------------------------
Zowww, "mijn eigen forumpie" weer genoeg opgehemeld voor vandaag.. Grinnnn.. :mrgreen:
Commentaar altijd welkom.
Mvg, Leo.:D
Bij deze..:)