paulv schreef:Over een maand of twee gaat dat weer gebeuren en de vraag is; gaan er van de winter nog anderen naar het zuiden? Misschien kunnen we er nog een klein treffen organiseren

?
Hoi Paul en Marja,
het is de bedoeling dat we Januari die kant op komen.
Maar er is wel eens meer wat de bedoeling bij mij. :oops:
Als het namelijk op deze manier doorgaat, dan zit de bedrading rond die tijd niet eens in de bus. :?
Maar er gloort hoop aan de verre horizon, want Resi heeft de order uitgevaardigt dat ze haar 50ste verjaardag reizend op het Iberisch schiereiland wil vieren.
En jah, zoals zoveel mannen ben ik dan uitgeluld he??
Gelukkig duurt dat nog een dik jaar, anders zou ik spontaan in de stress schieten...
Marius schreef:zeg als ik dat zo zie heb jij helemaal geen tijd om te gaan werken joh..
Al jaaaaren niet Marius.:D
Gelukkig hoeft dat ook niet, Resi werkt hard genoeg en ik heb het druk zat om haar verdiende geld uit te geven.. :P
Marius schreef:Heb je toevallig lang haar..??
Grinnn, heb een scheiding van schouder tot schouder..
Marius schreef:en een peace teken op je bus..??
Of zo een "No bombs" stikker.??
Jah, levensgroot!
Verder ben ik de hele dag stoned van eigen kweek, zuip als een ketter van mijn zelfgestookte whiskey en vind dat de hele wereld stilgezet moet worden vanwege het mieliejeu.. 8)
Een mens moet toch wát wanneer hij s'morgens niet met een broodtrommeltje naar z'n baas hoeft? :mrgreen:
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.