Hoi Toine,
Zit niets anders op dan de massa kontakten even los te halen op te schuren en weer vast te schroeven, als dat teveel moeite is en je wilt snel weg en apk gekeurd rondrijden: kontaktspray doet vaak wonderen. Als je de moeite wel neemt, loont het om de boel even in te vetten met een vochtwerend anti corrosief goedje. Het is goed mogelijk dat als je een paar blokjes om gaat, vlak voor de keuring, met de handrem bij tijd en wijle aangetrokken, dat het remverschil achter ook is verdwenen. Controle lampje zal, wellicht, gewoon vervangen moeten worden. Wees blij dat de roetmeting gewoon goed is, dat zal vaak meer werk opleveren alhoewel daar ook weer trucs voor zijn. Effu aan de slag... en aanbieden voor herkeuring!
Groet Peter
vergeet nog het wit doorschijnen van het andere achterlicht; even naar de sloop en een willekeurig oud achterlicht aan diggels slaan en in de unit plakken met twee componenten epoxy kit, anders gewoon een nieuw glas kopen. Kan echter niet in je portomonee kijken, de meeste aangedragen oplossingen zijn wel van het type 'grote stappen, snel thuis'
