fluitend lawaai

Alles m.b.t. de dragende delen van het voertuig, alsmede versnellingsbak, koppeling, aandrijfas en differentieel.
Plaats reactie
DVIII

fluitend lawaai

Bericht door DVIII »

een kennis van een kennis kwam eens buurten om te vertellen dat hij met zijn 508 zo rond de 70 a 80 km/u een fluitend , zingend geluid hoorde, afijn wat kan dat nou zijn. hij had er een klein vermogen voor over als iemand dat kon vinden ! , zoveel deskundigen ? hadden er al naar gekeken. Eigenlijk was ik niet zo verbaast omdat deze meneer altijd wat aan te merken heeft op zijn ruim 20 jaar oude vehicle , maar toch nieuwsgierig geworden even een blik onder de auto geworpen , meteen commentaar ! daar zit de motor niet ... dus ik kijk onverstoorbaar wat verder, en ik trek een rubber gaatjes-mat bij het middenlager van de aandrijfas weg , finaal aangevreten en nog warm van de laatste rit. zo zeg ik, dat is dan 100 euro !
Helmut

Bericht door Helmut »

Hoi DVIII waar zit jou garagebedrijf in Rotterdam en doe je ook apk? :D
Volgende keer wachten tot " klein vermogen voor over"mannetje vertrokken is, vang je 200. :idea:
gr. Helmut.
DVIII

sidestory's

Bericht door DVIII »

het is meer een bijverhaal om iets van op te steken , ik heb ook eens de vraag gehad om de distributie riem van een 508 te vervangen, eerst denk je dat de persoon voor je een grapje maakt , maar gaandeweg werd het gesprek steeds serieuzer. en omdat ik zo dom was geweest het spel eerst serieus mee te spelen heb ik er een raincheck ( uitstellen tot afstel) van moeten maken. heeft iemand nog meer van dit soort verhalen ?
Plaats reactie