Ben nu 2 dagen bezig geweest met wat begon als wat vuil in mijn filters en via een kapot startmotorrelais en nog wat dingen uitmondde in 2 dagen klussen waar zelfs een goeie amwb man niet uit kwam . . . en ik heb alles kunnen maken.
Maar elk dingetje wat ik gedaan heb heb ik gechecked via het forum omdat ik mijn om314 boek kwijt ben en ook niet meer kun vinden op dbbl.
ALLEEN EN ALS ENIGE HEBBEN DE TIPS & ANTWOORDEN & ADVIEZEN VAN LEO MIJ GEHOLPEN
Leo daarvoor hulde, en als je niet met me wilt trouwen wil ik voorstellen dat je bij mij in de schuur komt wonen en mij gevraagd en ongevraagd komt voorzien van advies.
Leo wil je met me trouwen ?
-
dinand
Leo wil je met me trouwen ?
Laatst gewijzigd door dinand op 12 sep 2007, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- winand
Tja, Leo blijkt een geliefd man te zijn onder de dubbelluchters!
Maarja, bij meer vraag dan aanbod zal Leo toch zelf de schuur van
zijn keuze kiezen..
Maarja, bij meer vraag dan aanbod zal Leo toch zelf de schuur van
zijn keuze kiezen..
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
- Leo
- Site Admin
Het moet niet gekker worden hier.. 
Bedankt voor je aanzoek Dinand, maar ik ben gelukkig al voorzien van ega en schuur. :P
Ik heb ook rijdende troep genoeg om aan te sleutelen, dus in die behoefte is ook al voorzien.
Maar altijd leuk om te horen dat mijn schrijfsels mensen helpen.
Dus helaas geachte lezers, geen groot gratis bruilofsfeest en al helemaal geen veredelde DbbL-Wegenwacht want: a) Is het geboden bedrag véél te klein en b) geloof ik nooit dat zo'n voorstel het haalt tijdens een algemene ledenvergadering. 8) Grinn.. :twisted:
Zo, daar kom ik weer goed mee weg..
8)
Mvg, Leo.:D

Bedankt voor je aanzoek Dinand, maar ik ben gelukkig al voorzien van ega en schuur. :P
Ik heb ook rijdende troep genoeg om aan te sleutelen, dus in die behoefte is ook al voorzien.
Maar altijd leuk om te horen dat mijn schrijfsels mensen helpen.
Dus helaas geachte lezers, geen groot gratis bruilofsfeest en al helemaal geen veredelde DbbL-Wegenwacht want: a) Is het geboden bedrag véél te klein en b) geloof ik nooit dat zo'n voorstel het haalt tijdens een algemene ledenvergadering. 8) Grinn.. :twisted:
Zo, daar kom ik weer goed mee weg..
Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.