Waterzak
-
A_A
Waterzak
Hallo, iemand ervaring met een waterzak ipv een harde watertank in de camper? Ik was aan het zoeken naar iets om in mijn auto in te bouwen. Nu weet ik dat men in jachten nog wel regelmatig dit soort zakken inbouwd. Een 120 liter zak kost rond de 80 euro. Een vaste tank is duurder. Ik maak er dan zowiezo een kist omheen zodat ie op zijn plek blijft. Maar iemand een idee of dit nadelig is tov een harde tank?
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
406/8 D '69
-
mfellman
- Contacteer:
Hallo Arjan,
Ik denk dat een waterzak ook in de winter wel eens handiger kan zijn (vooral als je vergeet om hem leeg te maken ;-) ). Ik denk dat als je ervoor zorgt dat er geen scherpe punten in de kist uitkomen een kist perfect kan werken (de zak mag dan ook geen vouwen krijgen). Ik kan me overigens voorstellen dat er ook montage zaken aan de zak zitten omdat een rondslingerende zak in een jacht ook niet ideaal is.
Marc
Ik denk dat een waterzak ook in de winter wel eens handiger kan zijn (vooral als je vergeet om hem leeg te maken ;-) ). Ik denk dat als je ervoor zorgt dat er geen scherpe punten in de kist uitkomen een kist perfect kan werken (de zak mag dan ook geen vouwen krijgen). Ik kan me overigens voorstellen dat er ook montage zaken aan de zak zitten omdat een rondslingerende zak in een jacht ook niet ideaal is.
Marc
F46Ka (met de OM314) vanaf 07-05-2007
- winand
Hmm, ik denk dat je toch de maximale grootte van die zak moet 'reserveren' en er geen bagage e.d. op/tegen moet zetten.
Ik vraag me ook af of zo'n zak makkelijk schoon te maken is. (zit er zo'n groot service-gat in?)
Ik vraag me ook af of zo'n zak makkelijk schoon te maken is. (zit er zo'n groot service-gat in?)
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
-
Frank.fjph