Hebben jullie dat nou ook?
-
A_A
Hebben jullie dat nou ook?
Vanavond stond ik met de campert op een parkeer plaats op de a50.
Ik wilde een vriendin weer even spreken die ik heel af en toe zie.
Ze wilde mij ook wel weer eens spreken :-)
Met de campert naar het midden gereden, ze woont een eindje weg.
Ik heb lekker (vond ik zelf ;-) ) gekookt en terwijl we daar aan het eten/praten waren kwam de maan op, een mooie volle maan.
Dan ben ik zo blij met m'n bussie, een eindje op weg maar toch thuis. Aan de ene kant een drukke snel weg, aan de andere kant weilanden en een mooie maans opkomt. Het is maar waar je naar kijkt toch!
Life can be good!
Ik wilde een vriendin weer even spreken die ik heel af en toe zie.
Ze wilde mij ook wel weer eens spreken :-)
Met de campert naar het midden gereden, ze woont een eindje weg.
Ik heb lekker (vond ik zelf ;-) ) gekookt en terwijl we daar aan het eten/praten waren kwam de maan op, een mooie volle maan.
Dan ben ik zo blij met m'n bussie, een eindje op weg maar toch thuis. Aan de ene kant een drukke snel weg, aan de andere kant weilanden en een mooie maans opkomt. Het is maar waar je naar kijkt toch!
Life can be good!
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
406/8 D '69
-
Dennis en Nancy
Wij hebben even geen bussie meer
.
Maar we hadden hetzelfde tijdens de 4 weken vakantie in Kroatie:
Voor een goed gesprek met een vriendin is de camper natuurlijk ook altijd ideaal!
.
Dat zijn de mooie dingen,..... weg van de dagelijkse sleur.
Groeten Dennis
Maar we hadden hetzelfde tijdens de 4 weken vakantie in Kroatie:
Zelfs uit eten in een restaurant was minder aantrekkelijk voor me dan skottelbraaien en BBQ naast mijn eigenhandig opgeknapte bus.een eindje op weg maar toch thuis
Voor een goed gesprek met een vriendin is de camper natuurlijk ook altijd ideaal!
Dat zijn de mooie dingen,..... weg van de dagelijkse sleur.
Groeten Dennis
-
A_A
Ok ,ik heb er nog meer hoor :-)
Zoals vorige week gepost was ik in duitsland in Cuxhaven. Ik zat daar met mijn jongste zoon aan het water op een terrasje, hij een ijsje ik een biertje.
Opzich al fijn dus. Hoor ik in eens Robby Williams met Angels.
Mooi nummer, goed uitzicht redelijk weer, fijn gezelschap Male Bonding zeg maar en dan dat liedje. Ook dan kan leven fijn zijn toch!
Best een idee om dit soort momenten te plaatsen, daar doen we het toch voor :-) dat gepruts met onze oude bussen.
Zoals vorige week gepost was ik in duitsland in Cuxhaven. Ik zat daar met mijn jongste zoon aan het water op een terrasje, hij een ijsje ik een biertje.
Opzich al fijn dus. Hoor ik in eens Robby Williams met Angels.
Mooi nummer, goed uitzicht redelijk weer, fijn gezelschap Male Bonding zeg maar en dan dat liedje. Ook dan kan leven fijn zijn toch!
Best een idee om dit soort momenten te plaatsen, daar doen we het toch voor :-) dat gepruts met onze oude bussen.
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
406/8 D '69
-
A_A
Heeft nou niemand een hmmmmm moment met de camper beleefd? of ben ik nou alleen zo'n zwevert?
Je weet wel dat je terug denkt aan die uren met gereedschap in de hand, olie op het hoofd, de smaak van smeer olie in de mond en dan denkt ja hier deed ik het voor? Of voor sommige die hun bus bij de garage gebracht hebben en nog herinneren wat voor een mega bedrag op het pin apparaat verscheen en denken ja dit moment maakt het waard?
Je weet wel dat je terug denkt aan die uren met gereedschap in de hand, olie op het hoofd, de smaak van smeer olie in de mond en dan denkt ja hier deed ik het voor? Of voor sommige die hun bus bij de garage gebracht hebben en nog herinneren wat voor een mega bedrag op het pin apparaat verscheen en denken ja dit moment maakt het waard?
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
406/8 D '69
- paul snip
- Contacteer:
-
CeesHM de Bruin
Toen wij onze in 1991 geheel gereviseerde bus kochten van de 1e eigenaar die na zelf 2 hartaanvallen en zijn vrouw 2 beroertes de bus moest verkopen nadat ze hem 2 of 3 keer hadden gebruikt, hadden wij meer dan één brok in onze keel. Ik heb hem gezegd dat in mijn zak een briefje zat met de prijs die ik wilde betalen. Zou hij meer vragen dan ging het niet door, zou hij minder vragen dan kreeg hij meer. Zoveel emotie rond een zwaar afscheid gaat je niet in de koude kleren zitten. Niets van wat hij over de bus vertelde was gelogen. Het klopte allemaal. Dat is nu inmiddels ± 10 jaar geleden. Na een aantal gepeperde onderhoudsrekeningen bij garages en aanhoudende klachten, ontmoetten we Jos en Jeroen Leeuw tijdens ons 1e of 2e Dubbellucht weekend. Dat was de start van een 2e feest. Jos en Jeroen hebben ons bussie grondig onder handen genomen en sindsdien toeren we probleemloos Europa door. Het motorgeluid is voor ons muziek in de oren en hoewel ik geen oliehanden heb, bezit ik wel het MB508 gevoel. Groetend, CeesA_A schreef:Heeft nou niemand een hmmmmm moment met de camper beleefd? of ben ik nou alleen zo'n zwevert? Of voor sommige die hun bus bij de garage gebracht hebben en nog herinneren wat voor een mega bedrag op het pin apparaat verscheen en denken ja dit moment maakt het waard?
- melhof
Sinds wij onze camperbus 1 jaar geleden kochten hebben we naast soms tegenslagen zeer veel fijne momenten er in mogen hebben.
Onze eerste grote reis naar Portugal is na veel technische voorbereidingsstress bijzonder positief verlopen.
In deze 5000km doop van de camper ben ik zo het vrije leven gaan leren waarderen dat ik sinds dien, net als mijn vriendin, ook het huis en werk leven er voor op heb willen geven.
En zo is het gegaan.
We hebben ons huis, de winkel die we hadden (en in de toekomst mogelijk ook de vaste baan) er voor op gegeven en wonen sinds enige maanden daadwerkelijk IN de camper.
En het is heerlijk! :D
Vele keren per week liggen we lekker op ons bedje of zitten lekker buiten te eten en hebben zo'n moment van: wat zijn we toch gelukkig!
Blij dat we het huis hebben weg gedaan en nu zo mogen genieten van lekker met elkaar in de bus in de natuur te leven.
En het wordt allemaal nog veel beter als we straks daadwerkelijk willen gaan reizen!
Groet,
Melchior
Onze eerste grote reis naar Portugal is na veel technische voorbereidingsstress bijzonder positief verlopen.
In deze 5000km doop van de camper ben ik zo het vrije leven gaan leren waarderen dat ik sinds dien, net als mijn vriendin, ook het huis en werk leven er voor op heb willen geven.
En zo is het gegaan.
We hebben ons huis, de winkel die we hadden (en in de toekomst mogelijk ook de vaste baan) er voor op gegeven en wonen sinds enige maanden daadwerkelijk IN de camper.
En het is heerlijk! :D
Vele keren per week liggen we lekker op ons bedje of zitten lekker buiten te eten en hebben zo'n moment van: wat zijn we toch gelukkig!
Blij dat we het huis hebben weg gedaan en nu zo mogen genieten van lekker met elkaar in de bus in de natuur te leven.
En het wordt allemaal nog veel beter als we straks daadwerkelijk willen gaan reizen!
Groet,
Melchior
- De Rooie Reus
Lavendel
Nog sterker, ik heb het zelfs thuis.
Achter de boerderij op een zomerse avond, omringd door de lucht van lavendel. Peren en appels binnen handbereik aan de boom en niemand die er enige weet van heeft dat wij daar zitten met een kaarsje en een fles witte wijn op tafel. Tot de schemering vliegen de boerenzwaluwen om ons heen en als het donkerder wordt nemen de vleermuizen het over.
Het lijkt me zo verschrikkelijk om in de randstad te moeten wonen.
Groeten van
Martin
Achter de boerderij op een zomerse avond, omringd door de lucht van lavendel. Peren en appels binnen handbereik aan de boom en niemand die er enige weet van heeft dat wij daar zitten met een kaarsje en een fles witte wijn op tafel. Tot de schemering vliegen de boerenzwaluwen om ons heen en als het donkerder wordt nemen de vleermuizen het over.
Het lijkt me zo verschrikkelijk om in de randstad te moeten wonen.
Groeten van
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
-
CeesHM de Bruin
Wat een feest Melchior. Hebben jullie wel een vaste stek? Dat lijkt mij wel belangrijk als je b.v. ziek zou worden oid. In je camper heb je eigenlijk alles wat je nodig hebt, zeggen Joke en ik altijd als we over Europa's wegen zwerven. Toch zijn we niet toe aan alles weg doen wat we hebben, want dat is ook weer leuk als we thuis zijn. Ik zeg met nadruk WE, want als ik Joke onverhoopt zou moeten missen zou ik direct alles verkopen en de camper tot mijn thuis maken. Groetend, Ceesmelhof schreef:We hebben ons huis, de winkel die we hadden (en in de toekomst mogelijk ook de vaste baan) er voor op gegeven en wonen sinds enige maanden daadwerkelijk IN de camper. En het is heerlijk! :D
- melhof
Ik ken ook het verschil tussen de randstad en achterhoek.
En dat scheelt inderdaad zeker. 8)
Toch zeggen overal in NL de kranten het zelfde en heb je overal dezelfde regels waar je aan moet voldoen. Officieel, niet officieel, economisch en sociaal gezien.
Wij zien er ook erg naar uit om die achter ons te laten.
Nu in de overgangsfase hebben we nog een vast stekje.
En dat is ook fijn voor de overgang.
Maar in alles zijn we bezig ook dat in de toekomst achter ons te kunnen laten. 8)
Niet voor eeuwig hoor...
Onze droom is om ergens in utopia-land een fijn nieuw huisje voor ons en liefst met anderen te kunnen bouwen.
Maar wie weet houden we ons huis op wielen wel altijd er bij.
Al is het maar voor het fijne gevoel, of omdat je misschien toch weer ergens anders wilt wonen...
En dat scheelt inderdaad zeker. 8)
Toch zeggen overal in NL de kranten het zelfde en heb je overal dezelfde regels waar je aan moet voldoen. Officieel, niet officieel, economisch en sociaal gezien.
Wij zien er ook erg naar uit om die achter ons te laten.
Nu in de overgangsfase hebben we nog een vast stekje.
En dat is ook fijn voor de overgang.
Maar in alles zijn we bezig ook dat in de toekomst achter ons te kunnen laten. 8)
Niet voor eeuwig hoor...
Onze droom is om ergens in utopia-land een fijn nieuw huisje voor ons en liefst met anderen te kunnen bouwen.
Maar wie weet houden we ons huis op wielen wel altijd er bij.
Al is het maar voor het fijne gevoel, of omdat je misschien toch weer ergens anders wilt wonen...
-
CeesHM de Bruin
- paul snip
- Contacteer:
Ook zo'n moment:
Vannacht voor 't eerst gekampeerd met de bus. Proefkamperen, dus.
Super. Niet op een camping. Maar op een heel mooi en rustig plekje. Je moet 't even weten te vinden.
En idd dan weet je weer waar je al die weken voor aan 't klussen geweest bent.
Overigens was 't bouwen op zich ook al geen straf:

Vannacht voor 't eerst gekampeerd met de bus. Proefkamperen, dus.
Super. Niet op een camping. Maar op een heel mooi en rustig plekje. Je moet 't even weten te vinden.
En idd dan weet je weer waar je al die weken voor aan 't klussen geweest bent.
Overigens was 't bouwen op zich ook al geen straf:

- L1
- Contacteer: