Vanochtend even langs de Karwei gegaan. Daar had ik printplaat gezien, dun hout met een motiefje erop daar heb ik het plafond mee gerepareerd.
Verder even wat vierkant hout en 2 platen met een mooi hout motiefje voor 1 euro het stuk, ze waren wat beschadigd.
Eerst de douche er uit gehaald. Ik heb dat ding ooit een keer gebruikt omdat ik te lui was naar een douche te lopen. Meteen mijn water tank leeg en de vuilwater tank vol. Geen goed idee dus vond ik. Maar das ieder voorzich natuurlijk. Aan de hand van Bert Steenhuis zijn platte grond zou het mogenlijk moeten zijn een wc ruimte te maken. Nou mischien komt het er nog eens van.
De douche er uit.

Het bed er in. (oja niet vergeten tegen de vrouw te zeggen dat het logeer bed weg is ;-) 1,40 meter breed en 2 meter lang)

Het bed ligt prima!
Heb wel het keuken werkblad 20 cm korter moeten maken, een grote hang/leg kast weg moeten halen. En de aparte wc ruimte is weg. Maar eindelijk een normaal bed voor 2 gemiddelde nederlanders ;-)
O en ehh klussen op blote voeten, geen goed plan. Ik liet mijn houtzaag uit de handen vallen op mijn rechtervoet. best jammer. Verder weinig stuk gemaakt :-)