zo heb je een douche/wc zo heb je een vast bed

(Wat de Duitsers "Ausbau" noemen)
Plaats reactie
A_A

zo heb je een douche/wc zo heb je een vast bed

Bericht door A_A »

Zo eindelijk mijn vaste bed gemaakt. Na een nacht op een bed van 1.20 breed bij het hoofd naar 0.9 meter bij de voeten besloten dat er iets moest gebeuren!

Vanochtend even langs de Karwei gegaan. Daar had ik printplaat gezien, dun hout met een motiefje erop daar heb ik het plafond mee gerepareerd.
Verder even wat vierkant hout en 2 platen met een mooi hout motiefje voor 1 euro het stuk, ze waren wat beschadigd.
Eerst de douche er uit gehaald. Ik heb dat ding ooit een keer gebruikt omdat ik te lui was naar een douche te lopen. Meteen mijn water tank leeg en de vuilwater tank vol. Geen goed idee dus vond ik. Maar das ieder voorzich natuurlijk. Aan de hand van Bert Steenhuis zijn platte grond zou het mogenlijk moeten zijn een wc ruimte te maken. Nou mischien komt het er nog eens van.

De douche er uit.
Afbeelding

Het bed er in. (oja niet vergeten tegen de vrouw te zeggen dat het logeer bed weg is ;-) 1,40 meter breed en 2 meter lang)
Afbeelding

Het bed ligt prima!
Heb wel het keuken werkblad 20 cm korter moeten maken, een grote hang/leg kast weg moeten halen. En de aparte wc ruimte is weg. Maar eindelijk een normaal bed voor 2 gemiddelde nederlanders ;-)

O en ehh klussen op blote voeten, geen goed plan. Ik liet mijn houtzaag uit de handen vallen op mijn rechtervoet. best jammer. Verder weinig stuk gemaakt :-)
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
Leo
Site Admin

Re: zo heb je een douche/wc zo heb je een vast bed

Bericht door Leo »

A_A schreef:O en ehh klussen op blote voeten, geen goed plan. Ik liet mijn houtzaag uit de handen vallen op mijn rechtervoet. best jammer. Verder weinig stuk gemaakt :-)
Met jouw talent kun je altijd nog presentator van een hengel-programma worden Arjan.. :roll:
http://nl.youtube.com/watch?v=1t5_nA8lRI4
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
A_A

Bericht door A_A »

Nee lekker dan!

Gelukkig heb ik niks met vissen :-)
wel met slapen en dat gaat nu beter.
Maar als iemand de afgelopen 6 maanden had gefilmed zou het er wel zo uit zien vrees ik.
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
A_A

Bericht door A_A »

Zo na 2 nachten in Duitsland, kan ik zeggen: Een vast Bed is goed!
Ow wat ligt een normaal bed fijn.
De zoon lag nu op de Dinette en vond het een heel gedoe vier kussen die 1 bed moeten vormen.

Wel gemist het toilet, moet ik toch wat voor verzinnen.
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
Merijn Nuijten

Bericht door Merijn Nuijten »

Maandag vertrek ik voor mijn eerste vakantie met busje Bertha en dit keer nog met een simpele omgebouwde dinette. Ik hoop dat mijn vriend en ik er een beetje in passen samen en anders gaan we maar onder een boom liggen.

Komende winter gaan we een hijsbed maken boven in de cabine. Zo een bed dat je overdag tot aan het plafond kan ophijsen en dan 's avonds kan laten zakken tot op de stoelen.

Veel slaapplezier!
A_A

Bericht door A_A »

Hmm een smal bed is best gezellig hoor, maar als je er lang op moet liggen toch minder. Ons bed was aan het hoofdeinde 1,2 meter breed en bij de voeten 90 cm.
Een hefbed ben ik ook mee bezig als het goed is moet je tot 1,2 meter breed en 2 meter lang kunnen gaan.
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
Merijn Nuijten

Bericht door Merijn Nuijten »

Die 1,2 meter breed ga ik wel redden, maar mijn cabine is maar 1,8 breed dus het bed kan niet langer. Is op zich niet zo een drama, want ik ben maar een kleintje en lig toch lekker opgekruld. Het is ook maar voor mij alleen, mijn vriend heeft na de zomer zijn eigen wagen. Moet prima lukken dus.
Plaats reactie