Ik ben vandaag ook aan de slag gegaan, had niet echt last van lekkage, alleen ontdekte ik op een plaats vocht achter
een wandje. Zie hier mijn ervaring en huiver :(
Hoop dat ik het weer net zo waterdicht te krijgen als het was voor dat het weer gaat regenen (maandag?), want ik sta buiten.

Oude situatie, scheurtjes en plekjes in de dakgoot

..en onder de voorruit:

Eenmaal aan het flexen met de lamellenschijf:

Werden de gaten steeds groter! :shock:

Achterkant.. duidelijk is de oude epoxy te zien

Boven linker portier:

Zelfde gat, iets verder naar voren:

Linker zijkant:

Ik heb sommige plekken nu maar niet 'tot op het bot' geschuurd, want last van lekkages had ik niet en de epoxy zit op veel plekken nog stevig vast.

Ik ga ervan uit dat de vorige eigenaar de reparatie met epoxy heeft gedaan. Hoe weet ik nu of dit epoxy is, of wellicht polyester? Kan ik dat zien/ruiken?
En als het polyester is, hecht de epoxy dan wel op de achtergebleven polyester? (het allemaal verwijderen is een utopie..)
Ik heb de losse roest zoveel mogelijk weggeschuurd en het overgebleven roest ingesmeerd met Fertan (zie rustbuster.nl).
Ik heb (net als Dennis denk ik), 1 liter Epoxyhars en 0.5 liter verharder, maar ben bij het zien van de bovenstaande ravage niet zeker van of dit wel genoeg is? (maandag gaat het regenen en die zaak ik in het weekend dicht..)