Uitval scherm
- Hans Delwel
- Contacteer:
Uitval scherm
Ik wil op mijn bus een uitval scherm hangen.
Nu vindt ik de fraaie omnistars nogal prijzig.
Heeft er iemand ervaring met gewone huis uitvalschermen, of worden deze te zwaar?
Nu vindt ik de fraaie omnistars nogal prijzig.
Heeft er iemand ervaring met gewone huis uitvalschermen, of worden deze te zwaar?
Carpe Diem
naar mijn bus
naar mijn bus
- melhof
- Sylvia
- Contacteer:
-
Frank.fjph
Ik vond de uitvalschermen zowel te groot als te duur, mijn oplossing is een rolscherm (zakluifel) zowel Fimma als omnistor bleken ze te leveren.
Kwam in Portugal op het idee door een 307D met Nederlanders die er al tien jaar tevreden over waren.
Na het zoeken en afwegen werd het de Fiamma 4,50m (ca) , die ik na aankoop zo in de rail schoof die al op de bus zat, sneller montern gaat niet.........
Frank
Kwam in Portugal op het idee door een 307D met Nederlanders die er al tien jaar tevreden over waren.
Na het zoeken en afwegen werd het de Fiamma 4,50m (ca) , die ik na aankoop zo in de rail schoof die al op de bus zat, sneller montern gaat niet.........
Frank
- Hans Delwel
- Contacteer:
Toch maar één bij de kwantum gehaald, netto gewicht 28 kg.Sylvia schreef:Hallo Hans,
Ik doe geen uitspraak over de technische voors en tegens, maar ik zag toevallig net dat de zonneschermen bij Kwantum in de aanbieding zijn. De Kwantumfolder staat op internet.
Groeten, Sylvia
Ik zal jullie op de hoogte houden over de ervaring
Carpe Diem
naar mijn bus
naar mijn bus
- Hans Delwel
- Contacteer:
Zo hij zit er op, was eigenlijk een eitje, zal binnenkort weer wat fotos op de site erbij zetten. Ga volgende week weer een rondje europa doen, kan ik gelijk testen of het wat is. Anders: er gewoon weer afHans Delwel schreef:Toch maar één bij de kwantum gehaald, netto gewicht 28 kg.Sylvia schreef:Hallo Hans,
Ik doe geen uitspraak over de technische voors en tegens, maar ik zag toevallig net dat de zonneschermen bij Kwantum in de aanbieding zijn. De Kwantumfolder staat op internet.
Groeten, Sylvia
Ik zal jullie op de hoogte houden over de ervaring
Carpe Diem
naar mijn bus
naar mijn bus