Op de homepage

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
L1
Contacteer:

Op de homepage

Bericht door L1 »

Wat een mooie camper is dat die op de homepage staat van de club? http://www.dubbellucht.nl Is dit de camper van Abel?

Na schledanou Leen
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Ik weet niet waar de webmaster het plaatje gevonden heeft, maar dit kenteken komt niet voor in het ledenregister.

Zo'n Orion is wel mooi hè! Hij heeft iets van de tijdloze uitstraling van de Airstream caravans.
henryb

Bericht door henryb »

Ik vind em juist verschrikkelijk!!
Leo
Site Admin

Bericht door Leo »

Mijn smaak is het niet helemaal, maar indien het een soort zelfbouw is kan ik maar 1 ding opmerken: Potverdikkeme wat een mooi stuk blikwerk is daar gemaakt met al die rondingen.. :shock:
Als ik zó mooi kon blikwerken dan zou mijn bussie er heel anders uit gaan zien.
Petje af hoor.:)

Owww, en als het een ander materiaal óf fabrieks is, dan is het nog steeds knap gedaan.:wink:

Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Twan Schoenmakers
Contacteer:

Foto orion

Bericht door Twan Schoenmakers »

Hoi, deze foto is door mij gemaakt in het najaar van 2004 tijdens het jubileum weekend in Slagharen (om precies te zijn op 26-9-04) en maakt onderdeel uit van het "Dubbellucht Museum" (de update van het museum met de foto's van het laatste 1,5 jaar hoop ik eind februari online te kunnen zetten.

Dat het kenteken niet in de adm bekend is, vindt volgens mij (meen me uit een gesprek met hem dit te herrinneren) zijn oorzaak in het feit dat de eigenaar voorheen een andere MB gehad heeft, of zelf nu nog naast deze Orion heeft.

Groeten,

Twan
MB 508D Marathonline, grote remtrommels van vooras 608D, rondom hulpluchtvering, 170L Diesel tank en een OM364A (115PK turbo) met GasOtronic LPG Injectie systeem (resultaat totaal ± 140PK), 800watt zonnepanelen en 400ah LifePo4 accu (http://www.jomaja.nl)
Plaats reactie