Nee deze heeft 4627 Km gelopen maar ziet er uit alsof hij zo uit deDat is een hele mooie, proficiat er mee. Is het die met 143 km op de teller ?
Er heeft geen waterpomp opgezeten. Dus om het aantal uren dat hijHeeft er ook een waterponp op gezeten aan de voorof achterkant of binnenin
Jammer voor jou maar die hou ik lekker zelf.Mocht je bij het strippen ook besluiten om afstand te doen van dat dakrek, dan hoor ik het graag van je
Ik had voor deze bus 6554 € geboden. Pus opgeld 983,10 €wat betaal je nou voor zo'n bus als ik vragen mag?
Hij lijkt inderdaat geboren te zijn als ambulance. Maar hoe bewijs ik dat bij de Douane?gewoon een vraagje: had deze bus voor zijn brandweerdienst in dienst gezeten. gezien de dashboard indeling, de kleur van het staal binnen (ook op de achterdeuren en de extra knipperlichtjes? zo ja, dan als het een ambulance was scheelt je dit bij het omkeuren een hoop bpm
Als het een Binz Ambulance is zit er ergens in de cabine nog een extra fabrieksplaatje van deze firma met een nummer erin geslagen, misschien heeft deze dat ook? Heb voor het clubmagazijn eens een L408 gesloopt (ex leger ambu) en die had het wel, maar die was ook al wat ouder.Tom schreef: Hij lijkt inderdaat geboren te zijn als ambulance. Maar hoe bewijs ik dat bij de Douane? Op het DOM51 formulier staat alleen dat het een dubbele cabine is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten