Hallo allemaal,
Was afgelopen zaterdag (samen met mijn vader) één van de aanwezigen bij de sloop van een 2-tal MBs (ruimt lekker op, die troep :mrgreen: ) voor de WG Onderdelen.
Het slopen van de Bedford was 'service' voor Jan Stolp heb ik begrepen.
Voor degenen die daar nou wel eens wat van willen zien, bijgaande foto's. De uitgebrande 508 was een triest geval, het toeval wil dat een collega van mijn vader die nog gebouwd heeft en hem verkocht heeft aan iemand -wiens schuur afgefikt is met de camper er nog in. :(
http://home.quicknet.nl/qn/prive/jkoen/clubsloop/
De 'dikke van dale' staat overigens NIET op de nominatie, maar staat daar voor stalling. Gaaf ding :)
Groetjes
Jeroen
PS let niet op de laatste 2 icoontjes, was vergeten de filmpjes te verwijderen maar de album-generator deed wat dom.
Clubsloop 4-11-2006
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Clubsloop 4-11-2006
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
- GerardM
- Contacteer:
Mooie
Sjieke foto's Jeroen, zou ook wel eens mee willen doen; jammer dat het zo'n p*kke eind rijden is vanuit Maastricht naar West-Friesland.
Is het een idee om er een sloopweekend van te maken, met 's avonds
nog een lekkere bbq en op zondagochtend eieren met spek
?
Groet,
Gerard
Is het een idee om er een sloopweekend van te maken, met 's avonds
nog een lekkere bbq en op zondagochtend eieren met spek
Groet,
Gerard
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Is wel een leuk idee, volgens mij is Hans de Bruijn ook gewoon blijven slapen. :) Misschien eens voorstellen aan de WG onderdelen?
Voor mij is het vanuit Enkhuizen een ruim kwartiertje rijden op de motor, dus goed te doen :) Is altijd erg gezellig en leerzaam, en de patat onder de middag gaat er altijd best in!
Groetjes
Jeroen
Voor mij is het vanuit Enkhuizen een ruim kwartiertje rijden op de motor, dus goed te doen :) Is altijd erg gezellig en leerzaam, en de patat onder de middag gaat er altijd best in!
Groetjes
Jeroen
-
Gerard Wildschut
Hallo Gerard en Jeroen,Jeroen_Hanomaf schreef:Is wel een leuk idee, volgens mij is Hans de Bruijn ook gewoon blijven slapen. :) Misschien eens voorstellen aan de WG onderdelen?
Groetjes
Jeroen
Was inderdaad een hele ervaring. Een behoorlijke klus van 9.00 tot 17.30 uur. En toen was nog niet alles geklaard: de garage moest nog schoongemaakt. Ik voelde me wel bezwaard om zo weg te gaan, maar 's avonds had ik een andere afspraak.
En Gerard, splits het weekend in 2 etappes. In Laren NH is een camperplek bij het zwembad De Biezem. Van daaruit is het nog een klein uurtje naar Hem. Foto's probeer ik te plaatsen.
Gerard W
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer:
Re: slopen
Hoi Sandra,zeerover schreef: kunnen jullie een keer een seintje geven als er zo'n sloopdag is?
Ik (en neem je je vader mee?? :mrgreen:)wordt altijd gebeld door Gerrit of Jan-Jaap van de WG Onderdelen, als je wilt meedoen kun je je bij hen aanmelden en één van beide neemt dan wel contact op als het zo ver is en ze mensen nodig hebben. :)
Het was wel een latertje, incl. opruimen waren we om ongeveer 18:30 klaar, en toen waren Gerrit en Jan Stolp nog met de werkplaats bezig...
Groetjes en misschien tot de volgende keer??
Jeroen
PS Gerard, leuke foto's! Heb je voor mij ook wat hogere resolutie exemplaren, waar ik of mijn vader op staan?