Een hele zin is m.i. een zin, die niet te kort en niet te lang is, maar die in een zin omschrijft wat er bedoeld wordt, zodat je in een zin begrijpt wat er geschreven staat, maar of dat in dit topic zin heeft, staat nog te bezien, aangezien zin hebben ook een hele andere betekenis kan hebben dan deze lange zin, zoals bijvoorbeeld zin in drop hebben of iets anders natuurlijk, want jij denkt weer zin te hebben in dingen die jij wel zinvol vindt en ik weer zinloos, daarom maak ik deze zin niet te lang, want ik weet niet of dat zin heeft en als iets geen zin heeft, is het zinloos....., maar heeft deze zin nu zin?
:shock:
hele zin
- Leo
- Site Admin
:D:D:D Een mens verzint wat om z'n zinnen te verzetten..
Het is alvast een zinderend lange zin die zinspeelt op alle zin & onzin die hier vaak zonder veel tegenzin geplaatst wordt, doch zelden zinneprikkelend op de zintuigen inwerkt.
To zin or not to zin, that always will be the question overhere..:mrgreen:
Mvg, Leo.:D
ps, waarom staan deze zinnetjes niet zindelijk in "de nachtploeg"? :shock:
Ik wed dat onze nieuwe moderator veel zin krijgt om deze onzin te verplaatsen..
Grzinnnn..:P
Het is alvast een zinderend lange zin die zinspeelt op alle zin & onzin die hier vaak zonder veel tegenzin geplaatst wordt, doch zelden zinneprikkelend op de zintuigen inwerkt.
To zin or not to zin, that always will be the question overhere..:mrgreen:
Mvg, Leo.:D
ps, waarom staan deze zinnetjes niet zindelijk in "de nachtploeg"? :shock:
Ik wed dat onze nieuwe moderator veel zin krijgt om deze onzin te verplaatsen..
Grzinnnn..:P
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
-
Gerard
De nieuwe moderator heeft geen zin om midden in de nacht, de in haar ogen, zinloze zinnen te verplaatsen, omdat dit weinig zin heeft, aangezien wij onze zin doordrijven en dientengevolge doorgaan met zinloze zinnen.
Zo nu weer aan het werk, zin of geen zin, maar werken vinden ze hier zinvol en daar kunnen we dus nog wel een paar zinnen aan wijden, maar daar heb ik nu even geen zin in. :D
Zo nu weer aan het werk, zin of geen zin, maar werken vinden ze hier zinvol en daar kunnen we dus nog wel een paar zinnen aan wijden, maar daar heb ik nu even geen zin in. :D
- Leo
- Site Admin
-
Frank.fjph
- Jeroen_Hanomaf
- Contacteer: