Wie is de chauffeur op de camper & Bus

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie

Wie is de chauffeur bij jullie

Man alleen
13
68%
Vrouw alleen
1
5%
Beide
4
21%
Laten ons rijden
1
5%

Totaal aantal stemmen: 19

berriaaf

Wie is de chauffeur op de camper & Bus

Bericht door berriaaf »

Dubbelluchters

Wie is de chauffeur in jullie bus of camper of zwerfauto of kampeerauto of motorhome

Bij ons ben ik dat omdat Ria geen vrachtwagen(C) rijbewijs heeft, maar hadden wij een kampeerauto met klein (B) rijbewijs zou Ria ook zeker rijden

Maak er ook nog even een poll bij

Bertus
Laatst gewijzigd door berriaaf op 20 jun 2006, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Unknown User

Bericht door Unknown User »

Ik rijd eigenlijk altijd, omdat ik dat zo leuk vind :~)
Alleen als we naar een feestje gaan, kijk ik Frank wel eens lief aan, zodat ik kan drinken. :oops:

En als Frank alleen op stap is, rijdt hij natuurlijk ;)

Ik laat trouwens nooit iemand anders de Bus besturen, waar ik dat met een gewone personenauto nog wel eens doe (alhoewel ik dan ook het liefste zelf rijdt).
Maar om mensen zonder Bus-ervaring in zo'n bijna 40-jaar oud vehikel van zo'n 3000 kilo met een vreemde versnellingsbak en wel meer gebruiksaanwijzingen te laten rijden... Nee.. :roll:

Maar om op je vraag terug te komen, Bertus, ik vind rijden superleuk, en rijden in de Bus nog leuker dan rijden in een gewone auto :~)
Bijrijden is in de Bus trouwens sowieso leuker dan in een gewone auto, vanwege het supergoede uitzicht en omdat je rond kan lopen om eten en drinken te pakken (heel belangrijk) :wink:
L1
Contacteer:

Bericht door L1 »

Ik!! Er is geen haar op mijn hoofd die er maar aan denkt het stuur in handen te geven van mijn vrouw!!

Leen
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Ik heb toevallig het vereiste rijbewijs, zodat ik mag rijden.
Maar zodra Sylvia er ook een heeft, ga ik met alle plezier in de bijrijdersstoel zitten :lol:

Vroemmmmm,
Ernst
Saskia

Bericht door Saskia »

Alleen als we naar een feestje gaan, kijk ik Frank wel eens lief aan, zodat ik kan drinken.
Lekker allebei drinken, en dan in de bus slapen! :P
Afbeelding

groetjes van Saskia
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Lekker allebei drinken, en dan in de bus slapen

Dat sowieso! (Daar heb je toch een camper voor?)

Lechaïm,
Ernst
L1
Contacteer:

Bericht door L1 »

Adrie kan geen rijbewijs halen, het zit er dus niet in dat zij gaat rijden. :D
Ik wil ook niet in haar keukentje komen dus dan is het toch (h)eerlijk verdeelt? :)
Laatst gewijzigd door L1 op 21 jun 2006, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Berthil

Bericht door Berthil »

Lucienne heeft geen C rijbewijs, maar als ze die zou hebben zou ze het nog overlaten aan mij.
en ik vindt het veel te leuk om achter dat mercedesstuur te zitten.

Berthil.
MB Sprinter 2015

De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
KWF-704

Bericht door KWF-704 »

hallo
In onze kamper is het enige wat van mij is het plekje achter het stuur en die prachtige startknop de rest van de kamper en dat is in verhouding het grootste gedeelte daar is mijn vrouwtje de baas en ik zou niet durven bepalen of de melk rechts of links in de ijskast moet en moet bijgevolg me daar ook geen zorgen over maken dat is daar allemaal netjes geregeld
groetjes van "onsgedrietjes SE"

PS zijn net terug uit Senegal en proberen aan het Belgische weer te wen(n)en
Zijn zaterdag middag geland kon zondag tot mijn grote spijt de kamper niet ophalen (verzekering) maar maandag zo snel ik kon naar de stalling en na 7 maanden rust werkte batterijen en starter vlot mee en binnen 1 minuut was ik op weg en wonen we nu op de kamping (sorry Ernst je was niet thuis maar voor dat pintje kom ik nog met dit weer mag het ook een warme chocolademelk zijn)
Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Admin »

Ernst je was niet thuis maar voor dat pintje kom ik nog met dit weer mag het ook een warme chocolademelk zijn

Wij waren "even" in Merksplas bij de Å koda-dealer, om te vragen waar die olie uitdruppelde (bij een normale auto kun je er onder gaan liggen, bij een Octavia is daar geen ruimte voor en zie je niets zonder brug of smeerput)... De garagist constateerde een barst in de carterpan en vond dat we geen meter meer mochten rijden. Leve de Kempische verkeersdrempels! En leve De Lijn! Inmiddels zit er een nieuwe carterpan onder en een scheut nieuw koelmiddel in de airco, dus hij is weer "als nieuw".

Blij dat jullie heelhuids terug zijn. Jullie zijn duidelijk verwend! Gisteren was het hier 30°, voor òns warm genoeg. Maar zo nodig maken wij van cacao, suiker en melk een ouderwetse beker chocolademelk...

CU
E+S
Plaats reactie