dinand schreef:ja vind je het heel gek dat er 'al' 10duizend berichten geplaatst zijn? zeker 80 procent van de berichten hier wordt door een klein groepje mensen gepost en bestaan uit lauter onzin en daar baal ik stevig van.
dinand schreef:t gaat er mij om dat topics die serieus beginnen (ik noem een zelfbouw lpg topic, acceleratie verschillende types topic en zo nog veeel meer) en totaal verkloot worden door onzinberichten die ik wel moet lezen omdat ik er blijkbaar teno nrechte vanuit ga dat onzin voorbehouden is aan de bijrijdersstoel.
Hoi Dinant,
het ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Ik ben 1 van die door jou verfoeide veelschrijvers die ieder topic van zichzelf "verkloten".
En als het een negatieve kant opgaat, zoals met dat lpg-zelfbouw, dan ben ik het nog met je eens ook. (gelukkig is dat een werkpagina, zodat er binnenkort weer een schoon item staat)
Zelf zie ik de "tussenberichten" niet zo negatief; ze leiden vaak weer tot verrassende vragen en antwoorden die op zichzelf óók weer interessant zijn.
Zoals je misschien wel gezien hebt, ben ik niet alleen een veelschrijver, maar ook een technisch veel-antwoorder.
Als ik alleen maar saai zou mogen antwoorden, zonder dolletjes tussendoor te maken, zou het voor mij snel afgelopen zijn.
Dan verword ik tot een soort antwoordmachine voor mensen zoals jijzelf; mensen die soms te bedonderd zijn om iets zelf uit te zoeken en het ook nog te veel moeite vinden om normaal bedankt te zeggen.
En ff simpel gezegd: Daar vind ik geen barst aan.
Het is ook voor mij vrijwilligerswerk waar ik al honderden uren ingestoken heb, en waar ik ook lol aan wil beleven.
Die lol haal ik voor een groot deel uit de berichten die er tussendoor staan.
Dat het jou niet bevalt is dan heel jammer, maar je zou ook het goede voorbeeld eens kunnen geven en een paar antwoorden kunnen geven, vermits je daar de capaciteiten voor hebt.
We zoeken ook nog iemand die de berichten kan filteren en in Word kan zetten, zodat ze in de kaartenbak geplaatst kunnen worden.
Want dat is de eindbedoeling van al mijn veelgeschrijf; dat er een mooi gevulde kaartenbak komt.
Misschien iets voor jou?
Misschien een beetje pissig antwoord al met al, maar wie hoog inzet, kan een hoop wind verwachten.
Groetjes, Leo.
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.