we vinden het ook leuk om het te volgen hoe je kampeerauto of moet ik camper zeggen word opgebouwd..........
dus ga zo door en je zit op de goede plek succes verder en we blijven het volgen
Vandaag nog even bij de camper bouwer geweest ik ga er van uit dat wij hem volgende week 26-11 weer kunnen ophalen en dat het Casco gereed is vandaag was hij bezig met het laatste gedeelte van het dak er op te plaatsen en de garage deur er in te zetten
De foto's op onze camper-freaks site en de info zijn weer aangepast
Zo we hebben een Hobby caravan gekocht het is er een van Bj 2005 geworden de caravan was 14 dagen oud toen er een ongeval mee gemaakt is
We hebben alleen de inbouw gekocht dus hebben we er verder thuis ook geen werk van
Maar alles wat er aan inbouw spullen inzit is van 2005 dus eigenlijk nieuw
We zien wel wat we er van gaan gebruiken
Enkele foto's kun je natuurlijk zien ophttp://www.camper-freaks.nl Ga dan naar New : Zelfbouw camper project
Zo vandaag hebben we de camper opgehaald en staat nu achter het huis
Ik ga maandag eerst even op de weegbrug om te kijken wat de camper nu weegt
En kan zo dan ook weten als de camper klaar is wat er aan gewicht ingebouwd is
Het was echt een goede keuze om het casco bouwen aan de camperbouwer H.Knoef te gunnen
En nu maar hopen dat ik de rest er net zo inbouw als dat de camperbouwer het casco gebouwd heeft
't ziet er mooi uit.
Hij kreeg wel meteen de vuurdoop of beter gezegd de pekeldoop met dit weer.
Veel succes met het verder af bouwen.
Ik zal het volgen op je site.
Groeten Berthil.
P.S. Mijn vingers jeuken als ik die foto's zie. Ik haal 'm in maart pas weer uit de stalling om weer wat te klussen.
MB Sprinter 2015
De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
De camper staat binnen en we kunnen beginnen in te bouwen
Ben nog even met de 814 nu hij nog helemaal leeg was, naar de weegbrug geweest en de 814 weegt nu leeg 4220 kilo
Dus we gaan nu inbouwen en eerst zo weinig mogelijk om aan de minimale eisen van de Rdw te voldoen , en dan laten we de 814 om keuren tot kampeerauto & camper
Om zo weinig mogelijk wegen belasting hoeven betalen
We hebben op de vloer eerst een laag Novilon gelegd, zodat het in de kasten en de opbergruimten mooi en glad afgewerkt is, en als straks de camper helemaal ingebouwd is komt vloerbedekking overheen
Dit ook in verband met onze hond anders kan die niet in de camper lopen en zou de hele tijd heen en weer glijden
Zo even een klein bericht we hebben weer een update op onze site gedaan van de voortgang van het inbouwen van onze camper
We hebben de Dinette & Zitgedeelte er in geplaatst en de keuken vast gezet op de juiste plaats het plafond is helemaal adgewerkt, de instap voor de deur zit erin.
Zo weer een kleine update met de voortgang van het inbouwen van onze camper
We hebben de ingangs deur in de wand geplaatst en de koelkast wanden geplaatst en we hebben twee stoelen gekocht die we naast de zitgroep plaatsen , zodat we zelf een beetje lux kunnen zitten
Voor foto,s en verdere info klik op onze site de link hiervoor staat onderaan het onderwerp
Zo het werd weer eens tijd voor een update op onze site, we hebben sinds het laatste bericht op Dubbellucht (29-12-2005) weer veel energie in de 814 gestoken en we zijn nog steeds goed te spreken over het resultaat
De ramen de dakluiken zitten er nu ook in het begint op een camper te lijken en het word tijd want Otterlo komt toch dichtbij en dan moet de verwarming en enige lampen branden en moet het 220 volt gedeelte klaar zijn
Een van de laaste Updates van dit onderwerp
Want de camper is bijna klaar vandaag 08-05-2006 naar de RDW geweest om de vrachtauto om te laten keuren als Camper
Nu het gewicht viel ons mee 5040 KG en de keuring zeg maar kijk kwartierje stelde dus ook helemaal niets voor
De breedte en de lengte werd gemeten en de as afstand en dat was alles
en gewogen natuurlijk en toen was het een camper, en de hoogte zul je zeggen nee dat hoefde niet want ze hebben natuurlijk ook binnenn gekeken en er was voldoende sta hoogte maar dat hadden ze aan de buiten kant ook al gezien
Nu is het afwachten hoeveel BPM we moeten betalen en hoeveel wegenbelasting ( gebruikersbelasting)
Dus kijk voor de laatste updates op de site van mij