Die BMW is een hele mooie, van de eerste serie omdat er lichte grilles (?) inzitten, geloof ik tot `73 gemaakt, daarna donkere.
uuuhhh, ik heb zo`n 5 jaar in een 2800 gereden, student, weinig geld (nu nog trouwens 8) ) dus belastingvrij op gas. Heb er een motor ingezet uit een 728 i, iets meer pit en makkelijker om te bouwen op gas. maarrrrr, da vinden ze niet zo lekker, om te 10.000 kilometer kleppies stellen (30 minutjes) en wel vaak last van backfires(véél ty-raps om het luchfilter). Komt ook eens bij dat de onderdelen niet te betalen zijn dus veel sloperij werk.
Dan heb ik het nog niet over de roest van die dingen want als je dacht dat onze bussies kunnen roesten dan moet je al helemaal niet aan een bmw beginnen
De voordelen zijn natuurlijk legio. Het geluid is fantastisch, trekt als een lier, bij elke rookpluim uit je uitlaat is de bestuurder achter jou meteen gevlogen, heerlijke stoelen, een echte ZF (Zahnrad Fabrik Friedrichshaven) versnellingsbak wat super strak schakeld... Dus met andere woorden, kopen zo`n ding...... :D :D
Groet,
Otto.
ps, heerlijk dat je tegenwoordig nog dingen kunt repareren met die ouwe laptoppies?